Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3294419
Mijn salade hit van het afgelopen jaar is pasta en broccoli koken. Broccoli pureren met pesto erdoor. Dat mengen met de pasta. En dan nog tomaatjes, pijnboompitjes, geraspte een of andere harde kaas, en eventueel gedroogde zoute ham erdoor. Gaat op tot de laatste kruimel.

Ik ben trouwens wel nieuwsgierig waarom er niet op 1e paasdag gebruncht kan worden?

Wij vieren sintenpaasenkerst, mét kadootjes. Dus die morgen met zn allen uitpakken met ondertussen lekkere hapjes erbij.

Brunch/lunch zal het wel niet echt van komen, heb afbakbroodjes voor t ontbijt gekocht.

En nu eten we gevulde chocolade paashaasjes. :cool:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3294427
Aangezien wij normaal geen brood eten, eten we morgen..... brood! Wel zuurdesembrood, dat dan weer wel. Met heerlijke rosbief, kan me er nu al op verheugen.
Door D&K
#3294437
koekje schreef:Gaat er helemaal niemand naar de woonboulevard? :(


Ik heb paaseitjes gekocht en ga die morgen verstoppen.
bij de woonboulevard :o
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3294438
D&K schreef:check.
eiersalade met veel kerrie :biggrin2:
Hihi braaf :biggrin2:

Hier wordt het een normaal weekend ontbijtje dus gekookt eitje met kopje koffie en bolletje met salade ;)
Door D&K
#3294439
Brunch op eerste PD mag ook, het smaakt net zo goed. :biggrin2:
Alleen vieren wij een aantal verjaardagen in combinatie met de Paasbrunch (ongeveer elk jaar ::) ) en komt de 2e meestal beter uit.
We hebben ook nog een courgettesoepje erbij verzonnen.
Door Lizzy
#3294502
Nou lekker dan, de hele familie is ziek, zwak en misselijk dus het etentje gaat niet door. Net maar wat croissantjes gehaald en Fries suikerbrood en wat lekkere kaas en gaan Leo en ik zo maar samen uitgebreid een-soort-van-brunchen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3294512
Lizzy schreef:Nou lekker dan, de hele familie is ziek, zwak en misselijk dus het etentje gaat niet door. Net maar wat croissantjes gehaald en Fries suikerbrood en wat lekkere kaas en gaan Leo en ik zo maar samen uitgebreid een-soort-van-brunchen :biggrin2:

Nou dat klinkt een stuk feestelijker dan een veganistische salade :biggrin2:
Door Lizzy
#3294513
Angelique schreef:Nou dat klinkt een stuk feestelijker dan een veganistische salade :biggrin2:
;D ;D ;D ;D

Ik heb echt zitten smullen van dat suikerbrood zeg! Mmmm! Gewoon van de Ap! Ideaal, zo'n XL om de hoek :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3294527
Lizzy schreef:;D ;D ;D ;D

Ik heb echt zitten smullen van dat suikerbrood zeg! Mmmm! Gewoon van de Ap! Ideaal, zo'n XL om de hoek :biggrin2:
Jaaa dat hebben we hier niet :biggrin2: Wij moesten het dan maar doen met een homemade kaas/ei/spekringetje van croissantdeeg en een lekkere ordinaire stol :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3294541
Angelique schreef:Jaaa dat hebben we hier niet :biggrin2: Wij moesten het dan maar doen met een homemade kaas/ei/spekringetje van croissantdeeg en een lekkere ordinaire stol :biggrin2:
*ping*
Ik heb gisteren bij Ap in Winschoten overheerlijk Fries suikerbrood gekocht. In den bonus :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3294542
Nee helemaal niets, overal waren alle croissantjes uitverkocht. Ik was te laat. ::) Maar we gaan wel voor het eerst vegan uit eten (pannenkoeken) dus ik ben heel benieuwd. :)
Door Lizzy
#3294550
Angelique schreef:Jaaa dat hebben we hier niet :biggrin2: Wij moesten het dan maar doen met een homemade kaas/ei/spekringetje van croissantdeeg en een lekkere ordinaire stol :biggrin2:
Ai! Vervelend voor je :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door