Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3293687
Mag ik je nog een tip geven ;)

Misschien is het bij jouw in het bos helemaal niet het geval hoor , en dat zou mooi zijn

Maar : Zolang Saartje nog zo kwetsbaar is zou ik heel goed opletten als ze in de buggy zit
Zeker met grotere honden , niet elke eigenaar let goed op zijn hond . En soms is de hond alleen maar nieuwsgierig en komt bij je karretje kijken
En rare wendingen wil je nu absoluut niet hebben natuurlijk

Ik ging om die reden met mijn revaliderende honden de eerste tijd een rustig gebied in waar geen honden liepen
#3293701
Loti schreef:Dat klinkt positief :)
Ik heb een hondenbuggy, maar ik woon in Den Haag, daar heb je niet veel aan.
Onderschat de lijntjes op BP niet. Complete inboedels gaan hier van Zeeland naar Groningen als t moet :biggrin2:
Maar ik las dat Lazy inmiddels voorzien is.
#3293852
Allereerst wil ik jullie bedanken voor als die lieve berichtjes, dat doet me erg goed!

Vandaag begonnen met de pillen Dexoral 0,5 mg, hier moet ze er één maal daags drie tegelijk van innemen.
Ik moest zelf maar kijken hoe snel de vooruitgang ging en dan afbouwen naar uiteindelijk 0.
Net met Saartje naar buiten geweest om te plassen en te poepen en dat deed ze helemaal zelf.
Ze is dus gelukkig niet incontinent, dat was ze de eerste twee dagen wel.
Tja en wat is snel, toen ik haar op de grond zette liep ze snel bij me weg, de rechterachterpoot zet ze gewoon neer,
de linkerachterpoot slaat dubbel waardoor ze met de nageltjes over de grond sleept. Uiteindelijk valt ze dan om.
Doe dat maar heel eventjes, dan pak ik haar op en gaan we weer naar binnen.
Als ze ligt kan ze ook gewoon met de rechterachterpoot aan haar oor krabben.
Ze slaapt gelukkig veel languit op haar zij of gaat op de rug liggen rollen met de poten omhoog, kwispelen doet ze ook als een gek!

Volgens mij een hele verbetering vanaf afgelopen donderdagavond, toen was de achterhand volledig verlamd!

:circle: :circle: :circle:
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op ma 10 apr 2017, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
#3293872
Pauline schreef:Dat gaat duidelijk de goede kant op. Saartje doet in 2 dagen waar Joep 5 weken over deed. Gaat helemaal goed komen! :-*
Ik heb die filmpjes van Joep even teruggekeken en ze loopt idd net als Joep na vijf weken.
Dat kan toch nooit zo snel?
Ik ga nu twijfelen of het een hernia is! Kom ik alleen achter met een MRI, niet te betalen dus doe ik ook niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door