Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3288984
Iedereen bedankt voor de succeswensen. De meeste groei vindt overigens in de tweede helft van de zwangerschap plaats :biggrin2:
Ze hebben nu zelfs nog plek om in de breedte te gaan liggen. Ik ben dan ook niet alleen naar voren dragend bij deze zwangerschap. Over taille hebben we het ook gewoon niet meer, dat is iets van vroeger.





Dat tweelingvoedingskussen leek me in eerste instantie wel wat, maar hoe werkt dat in de praktijk? Hoe vouw je dat om je lijf heen om te gaan voeden?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3289060
Zo gebruikte ik ook al mn gewone voedingskussen van de Hema (in taille zetten en dan handsfree baby erop en voeden). Een tweeling voedt je dan in rugby-houding, zoals te zien is op de foto. Baby's groter dan een maand of 3, en dan was Vera nog eens een relatief kleintje met maatje 56/62, kan ik niet meer comfortabel in rugby-houding voeden.
#3289069
Ik heb het nooit echt onder de knie gekregen, voeden met een kussen. Ik moet echt heel erg opletten dat ik de juiste houding aanneem en dat luisterde bij Laurens heel nauw, om kloven te vermijden en dat vond ik al lastig genoeg zonder kussen. Ik houdt hem altijd op de arm en achteruitleunend of al liggend lukt nu ook, zonder kloven. Maar dus wel zonder kussen. Rugbyhouden heb ik nooit goed gekund.
Enkel op een gewone tafelstoel, is een kussen wel handig , ook om mijn arm te ondersteunen. Bij een boreling lukt het wel zonder, maar eens de benen van de schoot vallen, is extra steun wel leuk.

Dus ik kan je echt niet helpen voor een tweeling... :P
Ik zou het echt niet tegelijk kunnen.
Ik vind zo'n rugby ook erg lastig voor mn rug en vreselijk ongemakkelijk.
#3339233
koekje schreef:Vandaag 21 weken (van de 40) en 2 dagen.

image.jpg
(foto is niet geweldig qua belichting en compositie, er wilde een bepaald iemand graag de ipad vasthouden)
Woepssssss een duo verpakking???
Jij ook nog maar weer gefeliciteerd Koekje!
En hoe zijn ze in t echie geworden??
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door