Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elvira
#3288528
Wie kijkt er ? Wie gaat er ?

Ik vertrekt morgen en ga zaterdag naar de show met 2 honden. Ik moet eigenlijk pakken, maar zit nu te kijken.
Laatst gewijzigd door Elvira op do 09 mar 2017, 21:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3288637
Ik kijk altijd even naar de terrier group judging.
De bull terrier had het in ieder geval enorm naar z'n zin :biggrin2:
rond 00:30 en 14:00
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3288645
pluk schreef:Ik kijk altijd even naar de terrier group judging.
De bull terrier had het in ieder geval enorm naar z'n zin :biggrin2:
rond 00:30 en 14:00

;D ;D
Door Jantina
#3288709
Ik ben er al weer he-le-maal klaar mee. Schone uiterlijke schijn, rotte honden vanbinnen. Blehhhh
Door Too
#3288715
Jantina schreef:Ik ben er al weer he-le-maal klaar mee. Schone uiterlijke schijn, rotte honden vanbinnen. Blehhhh


Vertel... je mening over dit soort feestjes in het algemeen of hebben ze alweer een oververhitte pekinees op het schild gehesen?
Door Jantina
#3288728
Een van de winnaars komt uit te zieke lijnen. Er zijn meerdere gedupeerden bezig om stappen tegen de fokker te gaan ondernemen. En dan zo iemand zien winnen. Ik krijg daar zo'n naar gevoel van!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3288732
pluk schreef:Ik kijk altijd even naar de terrier group judging.
De bull terrier had het in ieder geval enorm naar z'n zin :biggrin2:
rond 00:30 en 14:00


Haha, ja wat een pretletter ;D (en vetzak :o )
Door Too
#3288733
Jantina schreef:Een van de winnaars komt uit te zieke lijnen. Er zijn meerdere gedupeerden bezig om stappen tegen de fokker te gaan ondernemen. En dan zo iemand zien winnen. Ik krijg daar zo'n naar gevoel van!
Ah dat zijn de dingen die je als ' argeloze kijker' niet meekrijgt,
Gebruikersavatar
Door pike
#3288749
Jantina schreef:Ik ben er al weer he-le-maal klaar mee. Schone uiterlijke schijn, rotte honden vanbinnen. Blehhhh
Heb je het dan over de Basset Vendeen????

Ik heb alleen de Hounds deels gezien, de terriers niet (de batterij was leeg ::) :biggrin2: )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door