Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3441447
Eind Februari vierde hare eigenwijsheid haar 5 jarig jubileum . Wat vliegt de tijd , alweer 5 jaar bij ons . En ze word alweer bijna 6
Het gaat inmiddels weer goed met tutje . Dankzij haar lieve osteopaat
Binnenkort verhuisd ze alweer , maar dat zal geen problemen meer opleveren . Ze zal wel even moeten wennen aan het balkon . Maar ach , wandelen doen we genoeg .
Het is een ontzettende lieverd , zeker nu ze wat ouder word . Typisch Russell , zo aanhankelijk . De baas moet voordat ze diep in slaap valt eerst een massage geven :biggrin2: . Tut ligt dan geheel zen op haar rug met de pootjes omhoog , nou baas kom maar op . Hey je stopt te snel hoor , ga eens door . Als het ritueel voorbij is heeft de baas een stola , of ik . Net hoe de pet staat . Straks in het nieuwe huis kan ik eindelijk mijn eigen bedtijd bepalen , alles is gelijkvloers en dan smeer ik hem naar hun bed . Moeder is soms alleen wat wanhopig , ik ben en blijf kieskeurig met eten . Zo is een geitenbok in de mode en even later hoef ik die geit niet meer . Zo nu en dan heeft ze het over brokjes . Nou , ik weet wel wat dat is hoor ..Ik vind het niet verkeerd , moeder wel . En ik ben een zelfstandig denker , tss mag ik ::) ik loop bv graag mijn eigen route . Ik vind mn personeel heus wel weer hoor . Als moeder het dan niet veilig vind hangt ze er een lange lijn aan >:( en we hebben weleens ruzie ::) dan ben ik druk . Met het doen van mn eigen ding . En dan schijn ik te lang weg te blijven . Nou , ik kom heus wel . Maar wel nadat mn onderzoek geheel is afgerond . Ik schijn heel erg op mijn moeder te lijken . Die heeft precies dezelfde eigenwijze pet . Dat zit mijn moeder dan allemaal te bespreken met de Fokker.
Nou , mijn zesde verjaardag vier ik in mn nieuwe huis . En ik heb ook gezegd dat ik een stoel bij het raam wil , dan heb ik tenminste een uitkijkpost . En ik wil een nieuw slaaphuis voor mn verjaardag :cool:
Bijlagen
IMG-20201107-WA0000.jpg
IMG-20201107-WA0000.jpg (119.47 KiB) 790 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door