Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ingeborg58
#3294667
Ik vind het ook sneu voor olleke. Hij doet zo zn best, is ook echt een goedzak volgens mij.
Het is dat ik een goeie lief heb, anders ging ik wel naar Texas :biggrin2:
Door Lizzy
#3294841
Ingeborg58 schreef:Ik vind het ook sneu voor olleke. Hij doet zo zn best, is ook echt een goedzak volgens mij.
Het is dat ik een goeie lief heb, anders ging ik wel naar Texas :biggrin2:
Je bent te goed :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ik denk ook dat hij wel een goedzak is hoor, maar hij is ook super onhandig, knullig en ik vind ook wel dat hij erg hard van stapel loopt (of wil lopen - de dames lopen alleen niet mee).
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3294848
Half internet valt over Sandra heen, maar als een man na een week al gaat drammen dat je per direct moet emigreren, want dat is wat Olke doet, dan ren je toch gillend naar het vliegveld? Leer elkaar eerst eens rustig kennen zonder camera's, toeters, bellen en media in je nek. En dat ze een aparte kamer wil snap ik ook nog wel. Ze zegt ook ergens dat ze met een goede vriend ook geen kamer wil delen. Al denk ik wel dat Olke of alleen blijft, of dat die met dat poedelhaar terug komt voor versie 2.0 zonder camera's.

De Wenkbrauw lijkt toch wel echt flieft, ik vond dat leuk om naar te kijken. Die blonde dolly heeft een communicatie bedrijf, je mag toch hopen dat ze daar beter communiceert dan ze op televisie liet zien. Zonder bodywarmer is hij trouwens best wel leuk.

Riks, tja, wat moet je daar nog van zeggen? Moeilijk. Moeilijke man. Moeilijk geloof. Wel eerlijk dat hij het nu zegt en niet als zij helemaal hoteldebotel in Nederland zit en via de mail of telefoon zo'n boodschap brengt. Timing was belabberd maar wel typisch Riks. Dus. Marit komt er wel en is niet voor niks aan hem ontsnapt.

Herman, ik blijf dat een eng ventje vinden. Van alle boeren vind ik hem het aller, opper, engst. Dwingend en dominant verpakt in een glimlach. Dat word nog wat.

En dan die visboer met zn meermin. Moeilijk te verstaan maar die 2 hebben elkaar wel gevonden. Zolang hij netjes blijft doen wat zij zegt zal dat best wel goed gaan. Maar hij moet wel luisteren naar de dokteres en niet teveel tegen sputteren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door