Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#3280390
Ik heb iemand die opzoek is naar een leuke herplaatser?
Een niet te oud poesje/katje. Ik dacht dat ik hier laatst wat gelezen had...maar vind nu alleen de buiten katten van een buurvrouw.
Mijn neef is toch wel op zoek naar een gezellige huiskat, die ook naar buiten mag.
Is er iemand die iets weet?
Gebruikersavatar
Door Madera
#3280394
Is hij op zoek naar een raskat of een huis-tuin-en-keuken-katje? Voor raskatten zeg ik kijk eens op http://www.kittentekoop.nl onder herplaatsers hier staat per ras het (bij gebrek aan een beter woord) "aanbod" herplaatsers. Anders misschien via rasverenigingen. Voor een htk-katje ben je vrees ik toch aangewezen op marktplaats achtige sites of het asiel.
Door Danny
#3280412
Ja denk dat ze idd gewoon een huistuinenkeuken katje zoeken. Ik dacht goh ik vraag het hier eens...wie weet.

De link is van 2015, ik ga er vanuit dat die nu wel herplaatst is ja. ;)
#3280416
Danny schreef:Ja denk dat ze idd gewoon een huistuinenkeuken katje zoeken. Ik dacht goh ik vraag het hier eens...wie weet.

De link is van 2015, ik ga er vanuit dat die nu wel herplaatst is ja. ;)
Oei :-[
Ik dacht deze zomer, had noet op het jaartal gelet. Ik herinner me dat topic en had echt geen idee dat het zo lang geleden was.
Vreemd dat ik dan geen recentere zaken kan vinden dan. Moeten er zeker zijn.
#3281801
miik schreef:Ik weet een gewone jonge kat en van iemand anders een oosterse korthaar raskat, die allebei een adresje zoeken. Wil je de info stuur me dan even een pb'tje...
Zoeken deze mensen nog steeds een adresje voor hun kat?
Een kennis van mijn zoekt een kat, een die graag binnen is en wat rustiger, dus juist een wat oudere kat.
Door miik
#3281806
Siberienne schreef:Zoeken deze mensen nog steeds een adresje voor hun kat?
Een kennis van mijn zoekt een kat, een die graag binnen is en wat rustiger, dus juist een wat oudere kat.
Ja volgens mij wel ! Ik heb je een pb'tje gestuurd....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door