Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3274513
Nuon geeft ons korting als je blijft. En je spaart punten voor handige dingetjes. Zal vast niet zo veel opleveren als overstappen, maar goed, het is iets!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3274517
eelke schreef:Nuon geeft ons korting als je blijft. En je spaart punten voor handige dingetjes. Zal vast niet zo veel opleveren als overstappen, maar goed, het is iets!
Ik vind dat echt een stap in de goede richting. Waarom wel altijd welkomstbonussen en allerlei aanbiedingen maar de vaste klanten overslaan?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3274521
eelke schreef:Nuon geeft ons korting als je blijft. En je spaart punten voor handige dingetjes. Zal vast niet zo veel opleveren als overstappen, maar goed, het is iets!
Heb even gekeken of de spelregels daarvoor inmiddels zijn gewijzigd, nee dus.
Nadeel is dat je als vaste klant hiervoor actief aan moet melden. Geldt dus niet automatisch voor alle vaste klanten. Daarnaast geldt nog steeds dat de korting oploopt tot maximaal 25%. Toen ik overstapte van nuon naar andere leverancier werd ik gebeld en kreeg ik 50% korting als ik zou blijven ::)

Maar wat je zegt, het is in ieder geval iets ;)
Door eelke
#3274524
Ja, tis iets inderdaad. Zoals ik al eerder schreef zijn we 1 keer overgestapt, en dat was nog niet zo een gedoe en verder wel oké, maar het gestalk erna van je vorige maatschappij....pff...
Door Lizzy
#3274554
Tibbies schreef:Lizzy, ik ga nu miv 1 maart bij Qurrent het volgende betalen: 0,1675 normaal, 0,1509 dal, 0,5623 gas en vastrecht 2,42
Zo, dat scheelt! Ik ga ff kijken bij deze tent, dank je!
Door Lizzy
#3274555
Tibbies schreef:Lizzy, ik ga nu miv 1 maart bij Qurrent het volgende betalen: 0,1675 normaal, 0,1509 dal, 0,5623 gas en vastrecht 2,42
Ik ga bij dit bedrijf meer betalen dan ik nu toe, kijk maar:

Stroom Normaal (incl. btw) € 0,1984 per kWh
Stroom Dal (incl. btw) € 0,1825 per kWh
Gas (incl. btw) € 0,6008 per m³
Door zurca
#3274558
Martine-Tom schreef:Ga naar gaslicht.com, vul je verbruik in, kies de goedkoopste...voila :)
Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn. Vooral niet omdat je daar dus altijd een startbonus krijgt, en dan scheelt het vaak toch aanzienlijk
Nou ik wil dus niet zomaar via zo'n site geloven dat het inderdaad goedkoper is. Ik ga kijken wat ik nu per KWh betaal dan heb je nog overheidsheffingen, leveringskosten en netbeheerkosten.
Zo keek ik zojuist eens even wat ik nu betaal per KWh en wat ik bij een ander kwijt zou zijn. Dat scheelde wel zo dacht ik...tot de kleine letters kwamen. Toen bleek dat de kosten bij mijn energielevrancier inclusief overheidsheffing is en btw en dat de prijs waarmee ik zat te vergelijken zonder dit was.

Het lijkt misschien zo lekker makkelijk te vergelijken maar ik vind het een "schimmig" iets waar je goed moet kijken naar wat er nog aan kosten bij komt en wat ze nu daadwerkelijk aan kosten tonen als je op zo'n enrgievergelijksite zit te kijken.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3274559
Lizzy ik heb twee jaar geleden piek en dal tarief eraf gedaan omdat ik met één tarief goedkoper uit bleek te zijn. Weet niet of je daar al naar gekeken hebt?

Ik zit bij Essent, voor 5 jaar vast..., nog 2 jaar....
Door Lizzy
#3274562
Tibbies schreef:Lizzy, ik heb met een veiling van VEH meegedaan en kreeg toen dit aanbod.
Deze tarieven zijn ook incl. BTW.
Mmm. Wij hebben nog geen aanbod gehad en deze kunnen we voor 22 februari verwachten en da's mooi ruk want ik heb maar 2 weken de tijd om dit NLE contract te annuleren :-\ . Getsiedesnetsie.
Door zurca
#3274563
Gelijk ook eens bij Querrent gaan kijken... En ja de KWh en gas is goedkoper dan ik nu betaal maar.... de leveringskosten en het netbeheer zijn een stuk duurder...
Door Lizzy
#3274566
Pauline schreef:Lizzy ik heb twee jaar geleden piek en dal tarief eraf gedaan omdat ik met één tarief goedkoper uit bleek te zijn. Weet niet of je daar al naar gekeken hebt?

Ik zit bij Essent, voor 5 jaar vast..., nog 2 jaar....
Ik heb dat bij NLE en Querrent en dat scheelt niks qua kosten. Jammer :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door