Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3451381
Heel herkenbaar. Waar het eerst heerlijk was om alleen thuis te werken omdat Dinky dan altijd gezellig kwam buurten vind ik het nu vreselijk omdat ik dan echt alleen ben. Wanneer H ook thuis werkt is het minder erg.

Denk dat wanneer de kittens hier zijn het alleen zijn minder erg zal zijn maar het zal ook confronterend zijn om dan andere katten in huis te hebben met hun eigen karakters.
#3451382
Anne in Zweden schreef: wo 19 okt 2022, 19:04 Gek hè, ik kijk juist graag naar de laatste filmpjes die ik van Lupi heb gemaakt, vorige week. Zo lijkt het net of ze er nog steeds een beetje is. :-\
Ik kan nog steeds niet naar filmpjes van Toetie kijken. Foto's vind ik heel lastig maar filmpjes trek ik echt niet. Maf he, hoe we allemaal anders reageren :-*
#3451383
dinky89 schreef: do 20 okt 2022, 10:55 Heel herkenbaar. Waar het eerst heerlijk was om alleen thuis te werken omdat Dinky dan altijd gezellig kwam buurten vind ik het nu vreselijk omdat ik dan echt alleen ben. Wanneer H ook thuis werkt is het minder erg.

Denk dat wanneer de kittens hier zijn het alleen zijn minder erg zal zijn maar het zal ook confronterend zijn om dan andere katten in huis te hebben met hun eigen karakters.
Herkenbaar
Tessa bleef uiteindelijk over , dat was al een ding . Van 4 naar nog maar 1 hond . Toen moest ze een dag naar de DA , tandjes trekken . Op die leeftijd moeten ze langer blijven . .... Ik vond het afschuwelijk , zo stil in huis . En dat was maar 1 dag
#3451384
Lizzy schreef: do 20 okt 2022, 11:08 Ik kan nog steeds niet naar filmpjes van Toetie kijken. Foto's vind ik heel lastig maar filmpjes trek ik echt niet. Maf he, hoe we allemaal anders reageren :-*
Ik ook niet hoor . En dat is met de laatste twee inmiddels al 6 jaar .
Ik bewaar de filmpjes wel , voor ooit . Maar of dat gebeurt ? Ik vind het niet te harden
Na een overlijden gaan ook alle foto's van de wand . Ik kan het lange tijd niet zien
#3451385
dinky89 schreef: do 20 okt 2022, 10:55 Heel herkenbaar. Waar het eerst heerlijk was om alleen thuis te werken omdat Dinky dan altijd gezellig kwam buurten vind ik het nu vreselijk omdat ik dan echt alleen ben. Wanneer H ook thuis werkt is het minder erg.

Denk dat wanneer de kittens hier zijn het alleen zijn minder erg zal zijn maar het zal ook confronterend zijn om dan andere katten in huis te hebben met hun eigen karakters.
Ja denk ik ook confronterend
Maar wel weer leven in huis
Zonder dieren is het zo stil
Hoelang moet je nog wachten?
#3451388
smulpaap schreef: do 20 okt 2022, 11:20 Ik ook niet hoor . En dat is met de laatste twee inmiddels al 6 jaar .
Ik bewaar de filmpjes wel , voor ooit . Maar of dat gebeurt ? Ik vind het niet te harden
Na een overlijden gaan ook alle foto's van de wand . Ik kan het lange tijd niet zien
Heb ik ook zo confronterend
Voer bak opgeruimd ( uit zicht)
Ze luier broekjes wel weggegooid.
Kleedje / mand weg en iets heel anders op die plaats.
Maar dan weer wel ze schilderij op de kast met nog steeds elke avond kaars aan, wel de kaarten opgeruimd ( bij ze inenting boekje gedaan.

Dat afmelden bij de data bank vond ik ook wat😢
#3451391
kiara schreef: do 20 okt 2022, 11:21 Hoelang moet je nog wachten?
Nog iets meer dan een week wachten.
Ene moment kan het mij niet snel genoeg en andere moment kijk ik er ook wel tegen op en vraag ik mij af of ik er net zo'n band mee op kan bouwen als met Dinky.
Terwijl het vertrouwen tussen mij en Dinky in de loop der jaren wederzijds is gegroeid maar je onthoud vooral de jaren waarin dat vertrouwen er al was.
En het wordt natuurlijk ook heel anders om nu twee kittens in huis te nemen in plaats van een volwassen poes uit het asiel.

En ja, filmpjes zijn nu nog enorm confronterend. Wel ben ik enorm dankbaar dat ik diverse filmpjes heb van normale dingen die Dinky veel deed waaronder spelen met de verenmuis en voedselverrijking met wasbollen en naast mij op de bank liggen spinnen. Die filmpjes zijn mij wel enorm dierbaar ook al vind ik het nu nog enorm moeilijk om ze terug te kijken en doe ik dat ook nog niet. Foto's gaat wel steeds beter maar zoek ik ook niet op en is afhankelijk van het moment.
#3451396
dinky89 schreef: do 20 okt 2022, 12:03 Nog iets meer dan een week wachten.
Ene moment kan het mij niet snel genoeg en andere moment kijk ik er ook wel tegen op en vraag ik mij af of ik er net zo'n band mee op kan bouwen als met Dinky.
Terwijl het vertrouwen tussen mij en Dinky in de loop der jaren wederzijds is gegroeid maar je onthoud vooral de jaren waarin dat vertrouwen er al was.
En het wordt natuurlijk ook heel anders om nu twee kittens in huis te nemen in plaats van een volwassen poes uit het asiel.

En ja, filmpjes zijn nu nog enorm confronterend. Wel ben ik enorm dankbaar dat ik diverse filmpjes heb van normale dingen die Dinky veel deed waaronder spelen met de verenmuis en voedselverrijking met wasbollen en naast mij op de bank liggen spinnen. Die filmpjes zijn mij wel enorm dierbaar ook al vind ik het nu nog enorm moeilijk om ze terug te kijken en doe ik dat ook nog niet. Foto's gaat wel steeds beter maar zoek ik ook niet op en is afhankelijk van het moment.
O best snel al
Zijn ze dan 15 weken?
Denk als ze er eenmaal zijn je toch gelukkig bent met ze
Vind ze wel erg mooi hoor
#3451397
Lizzy schreef: do 20 okt 2022, 11:08 Ik kan nog steeds niet naar filmpjes van Toetie kijken. Foto's vind ik heel lastig maar filmpjes trek ik echt niet. Maf he, hoe we allemaal anders reageren :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik ben ook iemand die heel snel weer op zoek gaat naar een nieuwe hond. Manlief en ik zeggen altijd dat we het eerst een tijdje met slechts drie honden proberen, maar we krijgen al snel het gevoel dat die vierde hond gewoon ontbreekt. :-\ Al denk ik dat we ditmaal wel langer zullen moeten wachten, want ik wil eigenlijk wel weer een boxer, en het is niet handig om die met de winter in aantocht uit Spanje of een ander warm land hierheen te halen. :(
#3451398
Ik zoek meestal ook weer vrij vlug naar een nieuwe kat. Maar dat gaat nu even niet. Mijn lief vindt 3 katten best veel, ik wil gaan verhuizen en wil ook even het geld er niet aan uitgeven. Raskatten zijn nogal duur helaas. Gelukkig hebben Noodles en Nori elkaar en ik hoop dat dat nog heel lang zo is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

#3451399
kiara schreef: do 20 okt 2022, 14:17 O best snel al
Zijn ze dan 15 weken?
Denk als ze er eenmaal zijn je toch gelukkig bent met ze
Vind ze wel erg mooi hoor
Iza is dan 13 weken en Jop 14 weken ;) Ik weet wel dat favoriete muis van Dinky niet direct bij ze zal komen, dat is gewoon te rauw. Hebben we nog 3 nieuwe van in de verpakking ::) En ik twijfel er niet aan dat we heel gelukkig met ze gaan worden maar zal even tijd nodig hebben om elkaar goed te leren kennen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door