Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3451315
Wat een mooie steen, Kiara... En wat een gevoelig gedicht.

Heel veel sterkte.

Het gemis wordt anders. Het scherpe gaat er ook wat af. Na verloop van tijd. Maar het gaat nooit helemaal weg. Dat kan ook niet natuurlijk.

Ik kan tegenwoordig (alleen nu even niet dus) met redelijke droge ogen dit soort berichten lezen. Dan denk ik aan Nox en dan moet ik over het algemeen glimlachen en dan denk ik aan haar prachtige ogen en haar lekkere knuffels.
#3451316
Ronald schreef: di 18 okt 2022, 18:23 Wat een mooie steen, Kiara... En wat een gevoelig gedicht.

Heel veel sterkte.

Het gemis wordt anders. Het scherpe gaat er ook wat af. Na verloop van tijd. Maar het gaat nooit helemaal weg. Dat kan ook niet natuurlijk.

Ik kan tegenwoordig (alleen nu even niet dus) met redelijke droge ogen dit soort berichten lezen. Dan denk ik aan Nox en dan moet ik over het algemeen glimlachen en dan denk ik aan haar prachtige ogen en haar lekkere knuffels.
Dankjewel Ronald
Tja het scherpe zal eraf gaan maar inderdaad vergeten doe je het nooit
#3451328
kiara schreef: di 18 okt 2022, 13:51 Lijkt wel of het gemis erger word
Nu alweer maand geleden van Bandit
Wat mis ik mijn jongen 😭

Deze week word de grafsteen geplaatst
Wat een prachtige steen Kiara :-* de tekst ook . En ja ,dat gemis is een crime de eerste tijd :'(
Ik heb het bv met foto's van mijn overleden honden . Ik kan na verloop van tijd foto's bekijken op de computer . Maar foto's in de woonkamer ? Nee dus . Twee van mijn vorige honden zijn in 2016 en 2017 overleden , binnen 5 maanden twee stuks kwijt . Sinds een maand of twee heb ik een foto in de woonkamer . Nu pas kan ik het aan om de beide honden geregeld te zien
#3451332
smulpaap schreef: di 18 okt 2022, 22:21 Wat een prachtige steen Kiara :-* de tekst ook . En ja ,dat gemis is een crime de eerste tijd :'(
Ik heb het bv met foto's van mijn overleden honden . Ik kan na verloop van tijd foto's bekijken op de computer . Maar foto's in de woonkamer ? Nee dus . Twee van mijn vorige honden zijn in 2016 en 2017 overleden , binnen 5 maanden twee stuks kwijt . Sinds een maand of twee heb ik een foto in de woonkamer . Nu pas kan ik het aan om de beide honden geregeld te zien
Dankjewel
Ja heb ik ook
Heb wel tekening laten maken van Bandit die staat wel in de kamer met kaarsje
Maar is toch anders als een foto.
Had ook filmpje gemaakt na zijn overlijden met allerlei foto’s nou dat hoef ik dus niet te kijken gelijk janken.

Jemig binnen 5 maanden 2 kwijt vreselijk 😢
Wat kan een dier toch een impact maken op je hè :'(

Heb hier nog een oudje mijn Sint Bernard is pas 10 geworden Pff effe nog niet nu
Vreselijk 😞
#3451338
kiara schreef: wo 19 okt 2022, 08:22 Dankjewel
Ja heb ik ook
Heb wel tekening laten maken van Bandit die staat wel in de kamer met kaarsje
Maar is toch anders als een foto.
Had ook filmpje gemaakt na zijn overlijden met allerlei foto’s nou dat hoef ik dus niet te kijken gelijk janken.

Jemig binnen 5 maanden 2 kwijt vreselijk 😢
Wat kan een dier toch een impact maken op je hè :'(

Heb hier nog een oudje mijn Sint Bernard is pas 10 geworden Pff effe nog niet nu
Vreselijk 😞
Pff , ja . Bewegend beeld is verschrikkelijk :'(
Ja , dat hakt erin ,twee stuks binnen 5 maanden . Maar ja , ze werden beiden oud , en dan weet je dat het er aan komt .
Ik dacht ook weleens , begin er niet meer aan ..dat verdriet .dat gat wat ze achterlaten . Maar ja , een leven zonder hond is het niet voor mij .
En ik hoop voor jou dat je oude Sint nog even blijft :-* best al een leeftijd he voor een Sint
#3451344
smulpaap schreef: wo 19 okt 2022, 12:20 Pff , ja . Bewegend beeld is verschrikkelijk :'(
Ja , dat hakt erin ,twee stuks binnen 5 maanden . Maar ja , ze werden beiden oud , en dan weet je dat het er aan komt .
Ik dacht ook weleens , begin er niet meer aan ..dat verdriet .dat gat wat ze achterlaten . Maar ja , een leven zonder hond is het niet voor mij .
En ik hoop voor jou dat je oude Sint nog even blijft :-* best al een leeftijd he voor een Sint
Denk ik op dat moment ook
Begin er nooit meer aan
Maar ik kan niet zonder hond dan kunnen ze mij achter de geraniums zetten.

Ja oud Hmm ze doet nog vrolijk mee maar ja zegt niks.
Had opvang Sint Bernard van toen 9 jaar
( is gebleven uiteraard ::) )
Maar zo ineens hartaanval op 11 jaar
Tja
Geloof dat het bij grote honden vaker voorkomt als bij kleinere.
Nou dat was ook wat hoor :'(
#3451345
kiara schreef: wo 19 okt 2022, 13:01 Denk ik op dat moment ook
Begin er nooit meer aan
Maar ik kan niet zonder hond dan kunnen ze mij achter de geraniums zetten.

Ja oud Hmm ze doet nog vrolijk mee maar ja zegt niks.
Had opvang Sint Bernard van toen 9 jaar
( is gebleven uiteraard ::) )
Maar zo ineens hartaanval op 11 jaar
Tja
Geloof dat het bij grote honden vaker voorkomt als bij kleinere.
Nou dat was ook wat hoor :'(
Nou , je schrikt je rot . Wij hadden een opvang EB . Mag ze bij jullie ? Nou vooruit . Ze is voor een bull oud geworden, ruim 13 . Geregeld voor een check naar de DA . En op een dag zat ik aan de pc , ze komt naast me staan , gaf twee keer een zucht en viel dood neer .
#3451347
smulpaap schreef: wo 19 okt 2022, 13:18 Nou , je schrikt je rot . Wij hadden een opvang EB . Mag ze bij jullie ? Nou vooruit . Ze is voor een bull oud geworden, ruim 13 . Geregeld voor een check naar de DA . En op een dag zat ik aan de pc , ze komt naast me staan , gaf twee keer een zucht en viel dood neer .
O wat vreselijk 😢
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door