Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3464220
Inmiddels is het 7,5 maand geleden dat Scott overleed. Ik heb zelf inmiddels enorm de behoefte om een andere hond in mn hart toe te laten, maar mijn vriend is nog niet zover. Afgelopen zaterdag heb ik de rollen kvv en de kluifjes die ik nog had liggen bij het asiel afgegeven. Tranen met tuiten in de auto :'( :'( vooral om het gemis van Scott maar ook het besef dat er op korte termijn dus geen hond zal komen.

In huis is er nauwelijks iets veranderd. Ik kan het niet opbrengen zn mandjes, bench, speeltjes etc op te bergen.
#3464224
pluk schreef: wo 18 okt 2023, 12:45 Inmiddels is het 7,5 maand geleden dat Scott overleed. Ik heb zelf inmiddels enorm de behoefte om een andere hond in mn hart toe te laten, maar mijn vriend is nog niet zover. Afgelopen zaterdag heb ik de rollen kvv en de kluifjes die ik nog had liggen bij het asiel afgegeven. Tranen met tuiten in de auto :'( :'( vooral om het gemis van Scott maar ook het besef dat er op korte termijn dus geen hond zal komen.

In huis is er nauwelijks iets veranderd. Ik kan het niet opbrengen zn mandjes, bench, speeltjes etc op te bergen.
Ohww, dit lijkt me echt moeilijk :'(
En je hoeft het ook van niemand op te ruimen, toch? :-*
#3464240
pluk schreef: wo 18 okt 2023, 12:45 Inmiddels is het 7,5 maand geleden dat Scott overleed. Ik heb zelf inmiddels enorm de behoefte om een andere hond in mn hart toe te laten, maar mijn vriend is nog niet zover. Afgelopen zaterdag heb ik de rollen kvv en de kluifjes die ik nog had liggen bij het asiel afgegeven. Tranen met tuiten in de auto :'( :'( vooral om het gemis van Scott maar ook het besef dat er op korte termijn dus geen hond zal komen.

In huis is er nauwelijks iets veranderd. Ik kan het niet opbrengen zn mandjes, bench, speeltjes etc op te bergen.
Sterkte met het gemis. Lastig dat jullie andere behoeften hebben rond op korte termijn een nieuwe hond in huis.
#3464241
Het is een erg druk jaar geweest met heel veel aan de hand en veel afscheid moeten nemen. Te veel alles samen om het te kunnen verwerken. Het voelt vreemd. Het dringt allemaal maar half door en er is tegelijk ook veel gemis. Het laatste afscheid nog maar twee weken geleden met heel zware laatste dagen voor mijn Reyan. Ze was de laatste van mijn ratjes die echt een velcro is en dat pikt dubbel. Ook de laatste die honden tof vindt, jammer genoeg voor Emma.

Meestal laat ik mijn dieren bij de dierenarts na overlijden. Dat heb ik het laatste jaar niet gedaan. Het voelde alsof ik nog geen afscheid kon nemen. Ik hoop dat ik dat binnenkort wel kan.
Een paar weken geleden heb ik de grafheuvel af gekregen en daar liggen ze begraven. De heuvel is al deels ingezaaid met vergeet mij nietjes en krokussen. In het voorjaar wordt hij verder met bloemen ingezaaid.

De laatste foto van een erg zieke Reyan met een bezorgde net geopereerde Emma.
Bijlagen
IMG_20231004_100539.jpg
IMG_20231004_100539.jpg (2.13 MiB) 2137 keer bekeken
#3464242
Een paar weken geleden kwam ik op een Working Bouvier groep op Facebook zomaar filmpjes tegen van Nena tijdens het WK van 2007. Ik wist niet dat deze beelden bestonden en ik was er erg blij mee. Maar tegelijkertijd heb ik tranen met tuiten zitten huilen. Ze is al ruim 6 1/2 jaar niet meer bij ons, maar ik denk zo vaak nog aan haar... :'( :'( :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door