Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3451412
dinky89 schreef: do 20 okt 2022, 14:33 Iza is dan 13 weken en Jop 14 weken ;) Ik weet wel dat favoriete muis van Dinky niet direct bij ze zal komen, dat is gewoon te rauw. Hebben we nog 3 nieuwe van in de verpakking ::) En ik twijfel er niet aan dat we heel gelukkig met ze gaan worden maar zal even tijd nodig hebben om elkaar goed te leren kennen ;)
Ja ik zou dat denk ik niet kunnen een favoriet speeltje aan andere hond of kat geven
Bij Bandit ligt het bij hem in ze graf.

Mooie leeftijd
Hebben ze veel geleerd van mams
#3451434
Anne in Zweden schreef: do 20 okt 2022, 14:20 :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik ben ook iemand die heel snel weer op zoek gaat naar een nieuwe hond. Manlief en ik zeggen altijd dat we het eerst een tijdje met slechts drie honden proberen, maar we krijgen al snel het gevoel dat die vierde hond gewoon ontbreekt. :-\ Al denk ik dat we ditmaal wel langer zullen moeten wachten, want ik wil eigenlijk wel weer een boxer, en het is niet handig om die met de winter in aantocht uit Spanje of een ander warm land hierheen te halen. :(
Hier kwam Sjoerd er na anderhalf jaar bij. Voor mij was dat te vroeg. Op dat moment. Maar toen ie er eenmaal was voelde het wel als een geschenk. Maar ja, dat is nu misschien niet handig, om een hond uit een warm land te halen :-\ . Er komt vast een hond op je pad :-* . Daar geloof ik op de een of andere manier echt in. Al is het alleen maar omdat je er zelf open voor staat.
#3451521
Mijn bankkaart is vervallen en vervangen door een nieuwe. :crying: :crying: :crying:


Kleintje haar foto stond erop...

Ik wil niet, ik wil niet... :'(
Snif...

Het voelt echt of ik nog een keertje afscheid van haar moet nemen.
Ze zat altijd in m'n portefeuille. Ik vond het zo fijn, betalen met haar foto. En zo vertrouwd....
Het was dan ook nog eens een super mooie lieve foto.
Stom waarschijnlijk, maar ik heb het er echt lastig mee.
#3451523
pearlsofpassion schreef: zo 23 okt 2022, 12:01 Mijn bankkaart is vervallen en vervangen door een nieuwe. :crying: :crying: :crying:


Kleintje haar foto stond erop...

Ik wil niet, ik wil niet... :'(
Snif...

Het voelt echt of ik nog een keertje afscheid van haar moet nemen.
Ze zat altijd in m'n portefeuille. Ik vond het zo fijn, betalen met haar foto. En zo vertrouwd....
Het was dan ook nog eens een super mooie lieve foto.
Stom waarschijnlijk, maar ik heb het er echt lastig mee.
Doen ze dan niet gewoon dezelfde foto er weer op? Want ontzettend stom. Ik snap je helemaal, ik heb Valentijn in mijn portemonnee en ik geniet altijd als ik de blikken in de winkel zie als ik zeg "de hamster betaald".

Dikke knuf voor jou.
#3451528
pearlsofpassion schreef:Mijn bankkaart is vervallen en vervangen door een nieuwe. :crying: :crying: :crying:


Kleintje haar foto stond erop...

Ik wil niet, ik wil niet... :'(
Snif...

Het voelt echt of ik nog een keertje afscheid van haar moet nemen.
Ze zat altijd in m'n portefeuille. Ik vond het zo fijn, betalen met haar foto. En zo vertrouwd....
Het was dan ook nog eens een super mooie lieve foto.
Stom waarschijnlijk, maar ik heb het er echt lastig mee.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Net zocht ik even wat in een kast en kwam allemaal stukke piepeenden tegen van Rocco.
Het was de bedoeling om ze te repareren maar op éen of andere manier kwam er gewoon een nieuwe.
En nu kwamen er ineens drie tevoorschijn :'(
Als er reuring was rende hij altijd door huis en tuin met Eend :biggrin2:
Andere speeltjes daar keek hij niet naar om, en deze eend, een keer cadeau gekregen toen ik een snuffelkleed kocht, vond hij waanzinnig leuk!
Als ik zei 'waar is Eend' ging hij op zoek maar toen hij dement werd gaf hij er hoe langer hoe minder om.
Rocco, z'n 'ik', verdween langzaam maar zeker :'(
#3454918
Voor het eerst hier een feestdagengroet zonder hond erop.
Het is nog steeds stil in huis, en we missen de dagelijkse loopjes. Hoe kort die ook waren, op het laatst.

We zijn nog steeds dankbaar dat we zo lang van haar hebben mogen genieten. En dat ze de laatste twee jaar eigenlijk nooit alleen thuis geweest is. Heeft het Corona thuiswerken toch nog een positieve kant gehad. ;)

Het valt nu op hoeveel wij morsen in de keuken, dat wordt allemaal niet meer opgeruimd. En we blijven ook telkens met tafelrestjes zitten. ;D
#3454919
-Annemarie- schreef: vr 23 dec 2022, 11:35 Voor het eerst hier een feestdagengroet zonder hond erop.
Het is nog steeds stil in huis, en we missen de dagelijkse loopjes. Hoe kort die ook waren, op het laatst.

We zijn nog steeds dankbaar dat we zo lang van haar hebben mogen genieten. En dat ze de laatste twee jaar eigenlijk nooit alleen thuis geweest is. Heeft het Corona thuiswerken toch nog een positieve kant gehad. ;)

Het valt nu op hoeveel wij morsen in de keuken, dat wordt allemaal niet meer opgeruimd. En we blijven ook telkens met tafelrestjes zitten. ;D
Ik zie het voor me, de kleine scharrelaar. Ze was toch zo'n lekker stoer en zelfstandig hondje. Gemis en mooie herinneringen tegelijk, een raar gevoel geeft dat.......
#3454921
-Annemarie- schreef: vr 23 dec 2022, 11:35 Voor het eerst hier een feestdagengroet zonder hond erop.
Het is nog steeds stil in huis, en we missen de dagelijkse loopjes. Hoe kort die ook waren, op het laatst.

We zijn nog steeds dankbaar dat we zo lang van haar hebben mogen genieten. En dat ze de laatste twee jaar eigenlijk nooit alleen thuis geweest is. Heeft het Corona thuiswerken toch nog een positieve kant gehad. ;)

Het valt nu op hoeveel wij morsen in de keuken, dat wordt allemaal niet meer opgeruimd. En we blijven ook telkens met tafelrestjes zitten. ;D
Ik zag jouw kerstgroet en ik dacht ‘ik mis Moyra’….. warme knuffel
Laatst gewijzigd door Siberienne op vr 23 dec 2022, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#3455113
Inge en Bono schreef: do 29 dec 2022, 17:37 Daarnet was dansen aan zee op de radio, top 2000, het nummer dat ik zo koppelde aan Pummeke. Precies op het moment dat ze 2 jaar geleden overleed....
Zo verdrietig, maar ook oh zo fijn :'( :smitten:
Ik heb het nog steeds op 18 Dec . Toen ging Milo . Een week voor kerst , wat was dat een k*t kerst . En nu jaren later luister ik graag naar de muziek , die we op hadden tijdens zijn laatste reis . Maar gek genoeg blijft die gedachte 18 dec , rotdag en dan een k*t kerst
#3455116
Inge en Bono schreef: do 29 dec 2022, 17:37 Daarnet was dansen aan zee op de radio, top 2000, het nummer dat ik zo koppelde aan Pummeke. Precies op het moment dat ze 2 jaar geleden overleed....
Zo verdrietig, maar ook oh zo fijn :'( :smitten:
Ohh man hier is het ook al vergieterig-lek ja.

Net was dat door Ren Lenny Ren, want;
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait
Hier ben ik!

Als de zee je met schuim bezingt
Als het huilen langs huizen klinkt
Als de wind je voorover dwingt
Hier ben ik!
Ren Lenny ren
Als je me mist ren even heel hard met me mee
Ren Lenny ren
En ben je boos, heb je geen zin
Ren dan toch hard tegen me in
Ren Lenny ren

Gijs was nogal het type wat boos tegen de wind in rende :) en hij rende altijd met mij mee (in tegenstelling tot Joep, die deed zijn eigen ding buiten). Het waait ook nogal vandaag. Het nummer was eens op de radio in de auto naar een wandeling met Joep in de polder, ik herinner mij de snijdende wind erna op mijn natte wangen. Dat was wel een soort van fijn; tegen de wind in!
Gijs is ook; dont look back in anger. Dat was het nummer op de radio toen ik in de auto stapte na het maken van de inslaap-afspraak. Maar die zal oudjaarsdag pas aan de beurt zijn. Die was toen toevallig op de radio hoor, Gijs is op 20 december ingeslapen.

Nou en Joep is alle andere 1998 liedjes. Want; i will always love Joep. En natuurlijk; Nothing compares to Joep (heel erg waar) en helaas ook; all i want for christmas is Joep (ook nogal waar :'( ). En zo nog meer (still loving Joep, de lijst is eindeloos).

Maar jemig, precies op het moment van inslapen ook nog, dansen aan zee.

Het zijn wel dagen om eens flink uit te waaien :'(
#3455129
Mijn wuufkes kwamen even gedag zeggen op vakantie. Spot voelde zo dichtbij toen we aan de wandel waren op de fjell de dagen ervoor, speciaal de dag dat Shadow vond dat onze tocht te kort was en hij zelf een langere ronde ging lopen, toch effe aan Spot gevraagd of die ook een oogje in het zeil kon houden….

FB59A3A6-E37A-42AC-BA6C-102544A67574.jpeg
FB59A3A6-E37A-42AC-BA6C-102544A67574.jpeg (828.88 KiB) 1440 keer bekeken
(Waarom het noorderlicht eigenlijk een groet is: http://everythinghusky.com/features/silver_harness.html )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door