Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3271943
Nou ja, soort van, er moet nog een mooi kleurtje beits over heen. Maar Lola & Harry hebben nu een mooie houten bench, en kunnen de draadbenches naar de schuur verbannen worden.
Lola vind het heerlijk een bench, altijd al, dus daarom heeft ze er ook altijd een gehouden, nu ook met een dicht stukje, soort verstopplekje voor haar, ze is er inmiddels erge content mee!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Die van Harry is iets anders van model, zo past hij precies tussen de muur & de bank, stond de oude grote bench ook altijd. Bij Harry hopen we dan maar dat hij niet gaat knagen in het hout Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wij zijn er erg blij mee, en omdat er bovenop nu ook planken zitten kunnen we er ook spulletjes opzetten!
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3271946
Heel mooi!

Manlief heeft gelijk een taak gekregen, ik wil ook zo'n mooie ombouw om de bench heen. Hij zegt dank je wel. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3271947
Els&Flow schreef:Heel mooi!

Manlief heeft gelijk een taak gekregen, ik wil ook zo'n mooie ombouw om de bench heen. Hij zegt dank je wel. :biggrin2:
Haha, dat ging ongeveer hier net zo Afbeelding alhoewel ik heel braaf geholpen heb.
Wij hebben met onze zwaargewichten gekozen voor compleet houten bench, dus bewust geen ombouw. Voor Harry 'gooit' zich om in zijn slaap en dat maakt onwijs veel herrie,we hopen (dat wordt vannacht uit proberen) dat we die herrie minder horen.

Dit is het raamwerk zeg maar;
Afbeelding
Door Jantina
#3271957
Mag ik zeggen dat ik het helemaal niks vindt? Echt een dicht hok, weinig ventilatie voor die kortsnuiten, dik hout, brrr. Als ze daaraan knagen joh! En is het niet bloedheet? *sorry*
Door kaszi
#3271963
Ziet er mooi uit.
Wij hadden vroeger (voor de metalen benches bestonden) ook zulke benches, mijn vader maakte ze.
Nadeel hiervan is dat ze moeilijk proper te maken zijn bij een ongelukje (spuitdiarree, overgeven,....) Binnenin dus met een goede waterafstotende verf schilderen.
Door Eef+Stippels
#3272042
Mooi!! :)

Heel wat beter dan de vari kennel die hier staat :-X
Ik wil hem graag kwijt. De dames hebben een groot orthopedisch bed en liggen ook vaak op de bank, maar die vari kennel is ook populair, helaas...
Misschien toch manlief maar aan het klussen zetten.. :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3272053
Wij hebben een hok van triplex gemaakt. De binnenkant hebben we onbehandeld gelaten. Met echt dramatischr dingen als spuitpoep heb je een probleem, maar even afkloppen, dat hebben we nog niet gehad. De buitenkant hebben we wit geverfd.

Ik vind ze mooi geworden en ook leuk dat je Lola kan geven wat ze graag heeft, een holletje om in weg te kruipen. Dat is het mooie van zelf iets maken.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3272055
Jantina schreef:Mag ik zeggen dat ik het helemaal niks vindt? Echt een dicht hok, weinig ventilatie voor die kortsnuiten, dik hout, brrr. Als ze daaraan knagen joh! En is het niet bloedheet? *sorry*
Geen sorry hoor, je mag het zeker niets vinden.
Veel hebben van die vari kennels, denk dat er met dit weinig verschil zit in ventilatie.

En bloedheet, geen idee. En anders zijn die lelijke dingen zo weer terug natuurlijk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door