Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3272105
koekje schreef:Kilometer van Eelke vandaan is het ook erg rustig. Af en toe eens een knalletje, maar dat is verder weg. Afgelopen week werd er wel 2 straten verder ineens 's avonds wat afgestoken, net toen Sien in de tuin zat. Dus meneer is Sien onder de auto vandaan gaan plukken.
Dat is eigenlijk best raar :???: het knalt hier echt de hele dag door. Meneer en Joep zijn net verslag gaan doen, het bushokje staat er nog. Die gaat er ieder jaar aan. Vorig jaar hadden ze een week voor oud en nieuw de ruiten nog vervangen ::) 1 jaar heeft het oud en nieuw overleefd, toen heeft de wijkagent er de hele dag in gezeten. Ging ie er alsnog de andere dag aan.
Door Martine-Tom
#3272107
Ik durf het niet te zeggen maar ik heb vandaag nog maar 2 knallen gehoord, en dan nog ver weg. Zo grappig, in Goes was het altijd veel en veel erger als de 2 jaarwisselingen die ik nu hier mee maak. Had het eerder andersom gegokt ;)
Door judith1967
#3272134
Nou hier zijn ze alvast aan het voorknallen >:( .
Vanavond toen ik thuis kwam,had hij al het plastic(trays en tasjes,had ik speciaal neergelegd)al versnipperd,hij liep mank met zijn voorpoot. :(

Mijn bedrijfsleider gebeld met de vraag of ik morgen wat later mag beginnen,hopelijk is Marko dan net thuis,kunnen we elkaar afwisselen.
Gelukkig op oudejaars/nieuwjaarsdag vrij,hopelijk is het daarna stil met het geknal .

Baal wel dat het nu al verkocht mag worden,waarom niet op oudejaarsdag pas :-\
Gebruikersavatar
Door Radja
#3272149
Hier knalt het behoorlijk!! Een enkele knal vonden de konijnen niet erg,maar nu er meer geknald wordt,zie ik toch wat meer stress,waardoor ze meer gaan drinken! Normaal drinken ze per dag samen 100ml,maar sinds gisteren drinken ze samen meer dan een halve liter(liter fles)

Coco haat dat geknal! Harde knal en hij bromt als een hond! Hij bromt dus nu vrij veel! Zet de top 2000 wat harder,maar vaak zijn die knallen,denk cobra's zo hard >:( dan schrikt hij uit zijn slaap! En de muziek te hard zetten,daar houdt hij ook niet van,dan probeert hij boven de muziek uit te schreeuwen en dat is voor ons weer niet prettig! Ik haat vuurwerk! Vuurpijlen vind ik vreselijk voor de ganzen die veelvuldig 's nachts overvliegen! Zou willen dat het 2 januari was,dan gaat dat tuig weer naar school,geloof ik!

Oja ze hadden net bij ons achter waarschijnlijk een rotje oid in hondenpoep gestoken,pffffff wat een lucht! Ik durf er niets van te zeggen ivm met mijn kippies en de nijnen,want dat tuig gooit het dan rustig in onze tuin!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3272184
Hier is het erg rustig. We hebben alleen 2 buurjongens van ca. 12 jaar die gisteren hele dag bommen aan het afsteken waren in het bos achter hun huis. De ouders vinden dit prima (wat ons verbaast want die zijn in andere situaties overbezorgd over de veiligheid van hun kinderen en begaan met de natuur).
Gisteren is onze dove hond zich rot geschrokken en heeft uren nodig gehad om weer een beetje bij te komen.
Toen ze vanmorgen vroeg weer aan het knallen waren is manlief erheen gelopen om met de ouders te gaan praten.
Ze vonden het erg vervelend dat onze honden bang zijn en we de deur niet meer goed uitkunnen door het geknal.
Het liefst had ik gehoord dat ze ermee zouden stoppen tot oudjaarsdag 18.00 maar dat zat er blijkbaar niet in. Nu is er een afspraak dat ze een berichtje gaan geven als ze weer gaan afsteken. Ik hoop dat dit gaat werken.
Door Martine-Tom
#3272188
Net heerlijk door het park gelopen, zonder vuurwerk. Het verkooppunt is open zag ik dus ben benieuwd wanneer de ellende los gaat barsten.
Gisteravond 3 knallen, 1 in een ondergrondse container, maar die leeft nog zag ik. Dus het valt me nu nog steeds mee.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3272215
Hier nog steeds best rustig vergeleken met andere jaren.
Begreep van een politieagent dat er dit jaar heel veel in beslag is genomen dus dat verklaart t denk ik deels wel
#3272217
Laika schreef:Hier is het erg rustig. We hebben alleen 2 buurjongens van ca. 12 jaar die gisteren hele dag bommen aan het afsteken waren in het bos achter hun huis. De ouders vinden dit prima (wat ons verbaast want die zijn in andere situaties overbezorgd over de veiligheid van hun kinderen en begaan met de natuur).
Gisteren is onze dove hond zich rot geschrokken en heeft uren nodig gehad om weer een beetje bij te komen.
Toen ze vanmorgen vroeg weer aan het knallen waren is manlief erheen gelopen om met de ouders te gaan praten.
Ze vonden het erg vervelend dat onze honden bang zijn en we de deur niet meer goed uitkunnen door het geknal.
Het liefst had ik gehoord dat ze ermee zouden stoppen tot oudjaarsdag 18.00 maar dat zat er blijkbaar niet in. Nu is er een afspraak dat ze een berichtje gaan geven als ze weer gaan afsteken. Ik hoop dat dit gaat werken.
Hier zou ik niet mee akkoord gaan. Het is verboden op dit moment, dus ze hadden aan mij een slechte gehad.
Kappen of ik bel de politie.
Als ze hier in de straat lopen te etteren, dan vraag het eerst vriendelijk en leg uit waarom, dan nog een keer wat minder vriendelijk en niet luisteren, dan bel ik de politie rustig. Al is dat nog niet nodig geweest. Ben denk ik overtuigend genoeg Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Hope
#3272223
BlissSpirit schreef:Hier zou ik niet mee akkoord gaan. Het is verboden op dit moment, dus ze hadden aan mij een slechte gehad.
Kappen of ik bel de politie.
Als ze hier in de straat lopen te etteren, dan vraag het eerst vriendelijk en leg uit waarom, dan nog een keer wat minder vriendelijk en niet luisteren, dan bel ik de politie rustig. Al is dat nog niet nodig geweest. Ben denk ik overtuigend genoeg Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
+1
Door rosmin
#3272238
Gelukkig is het hier nog erg rustig, op een paar oefen-carbid dreunen na, maar dat zijn dan ook bijna bommen zo zwaar.
Ze gebruiken geen melkfles, maar maken een soort kanon van een tank/ olievat :-\
Gelukkig reageert Roxy nog niet erg op deze dreunen, hoop dat dat morgen ook zo blijft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door