Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3272479
Wij hebben een uurtje geleden nog een plasrondje gedaan. Voor de zekerheid hebben we vandaag alle wandelingen samen gedaan. Twee honden per persoon is beter te handelen als er wat gebeurt dan als je in je eentje met 4 honden loopt. Maar alles is goed gegaan.
En ze hebben net allemaal 2 tabletten adaptil achter de kiezen (met pate! feest!). Hopelijk is het voldoende.
Fijne jaarwisseling allemaal!! :-*
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3272491
Arme Guus aan de diarree van alle stress, zit nu heel zielig ineengedoken op de krabpaal. Joep vindt het vooral heeel vervelend dat hij niet naar buiten mag en staat steeds te janken bij de deur. Morgen het hele gedonder weer voorbij, ik hang de vlag uit.
Door hannabelgje
#3272494
Pfff mijn mannetjes in paniek. Arme dingetjes. De enige die geen spier vertrekt is Fleur. Maar die gaat zelfs in de boorkoffer zitten als mijn vader aan het boren is. Zoë gaat redelijk. Ze vindt het niet leuk, maar geen paniek gelukkig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3272495
Atz vertrouwt het niet. Maar zoekt wel snoepjes en speelt met zijn touw. Stomme overbuurman steekt al het vuurwerk precies voor onze deur af. Hij kan ook met gemak 200 meter opschuiven. Stelletje aso's >:( >:( >:(
Door Eef+Stippels
#3272496
Bella is achter me op de bankleuning gekropen. Ze raakt haar pensstaafje niet aan, veel te gespannen.. Ze zoekt steeds een ander veilig plekje, maar je ontsnapt niet aan de herrie >:(
Xindy heeft gelukkig nog steeds nergens last van.
Alhoewel, ze inhaleert een te groot stuk pens ::)
Door fransbulletje
#3272497
Het is gelukkig voorbij , nog wel wat geknal maar inmiddels zijn de heren in slaap gevallen.
Oliver heeft binnen heel ontspannen naar het vuurwerk zitten kijken, binnen is hij niet bang.
Uitlaten gedaan toen het even wat rustiger was en hij vond het niet leuk maar deed gelukkig wel alles.
Hij stond op 2x2 cbd druppels en vanavond 3 ipv 2 gegeven, merkte dat hij daarna ook wat rustiger werd en minder bang was.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3272500
Hier alles probleemloos. Nelson sliep gewoon door, de paarden waren wat zenuwachtig maar niks dat niet te doen was. Het is hier al weer rustig.
En geen wensbalon gezien dit jaar :kerstzwaai:
Door hannabelgje
#3272501
Zoë wilde graag naar boven dus we liggen nu op bed. Voor de katten kan ik helaas toch niks doen behalve de radio aan zetten. Zoë ligt nu redelijk ontspannen op bed tegen me aan. Ik heb youtube aanstaan met relaxte hondenmuziek. Dat helpt ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door enya13
#3272502
hier is het altijd al heftig, maar nu was het 100x erger. zoveel zwaar vuurwerk! in de plaatselijke krant stond dat ze streng zouden controleren en dat er stevige boetes en taakstraffen opgelegd zouden worden met extra politie controle. nou geen politie gezien.
het gaat hier ook nog dagen door aangezien de kids nog een week vakantie hebben en we hier in een aso dorp wonen........
hopelijk blijft mijn oudje er niet in.
Door Dreetje
#3272504
Net even een rondje met Rocky gelopen, was wel nodig want
hij was gistermiddag rond 14.00 uur voor het laatst buiten geweest.
Daarna lekkere prak vlees en nu ligt meneer voldaan in z'n mandje.
Hier was pas rond 03.00 de herrie afgelopen, ik kan dus ook nog wel
een paar uurtjes slaap gebruiken.
Door Mandarijn
#3272505
Oh om 3u rustig. Daar kan ik alleen maar van dromen!! Hier pas na 4u.
En net weer van die bommen afgestoken. Dus honden weer helemaal in de stress. Dacht eindelijk in mijn eigen bed te gaan slapen. Maar blijf nog wel even in de woonkamer op het matje liggen slapen.
Door Lizzy
#3272508
Dat is zeker fijn!

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Het is hier tot half 4 echt een drama geweest qua vuurwerk.......... En ik haat vuurwerk. En ik was om 22 uur al zo moe als een hond dus zit nu als een zombie achter m'n PC. De honden waren erg alert gisterenavond. Ze blafte aardig wat op het geknal. Ze zijn niet bang maar ze vinden het gewoon irri. Nou kon ik ze heel makkelijk afleiden met wat lekkers dus ja gut, je overleeft het wel op deze manier maar ik heb hier gewoon geen zin meer in. Ik wil gewoon om 00:20 uur naar bed kunnen. Voor volgend jaar gaan we opzoek naar een vuurwerkvrij huisje in Nederland waar vijf honden welkom zijn. Ben benieuwd of dat uberhaupt te vinden is.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door