Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3271548
Zag ik zojuist op internet :

Op tv wordt maandagavond Top 2000 a gogo (NPO 3, 19.30 uur) aangepast. Zo is een clip van Michael te zien en wordt aandacht besteed aan een interview met presentator Gerard Ekdom over de dood van de popartiest.
#3271573
Monique77 schreef: Mijn man heeft zelfs het management van George Michael gebeld met de vraag of George Michael mij wilde bellen op onze trouwdag, omdat hij weet hoe fan ik ben van hem .....
En heeft ie dat gedaan?
#3271653
Bij dit nummer kreeg ik een enorme bewondering voor George Michael; als enige wist hij van een Freddie Mercury nummer zijn eigen nummer te maken zonder tekort te doen aan het nummer (... .als je begrijpt wat ik bedoel)... enorme veelzijdigheid!
#3271704
Ivonne schreef:Bij dit nummer kreeg ik een enorme bewondering voor George Michael; als enige wist hij van een Freddie Mercury nummer zijn eigen nummer te maken zonder tekort te doen aan het nummer (... .als je begrijpt wat ik bedoel)... enorme veelzijdigheid!
Nou precies!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door