Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3270174
Desiré88 schreef:Ah lekker, beetje sorbet idee zonder ijs :biggrin2: (ben ik erg raar als het me nog wel lekker lijkt ook ::) )
Ik vond het altijd erg lekker iig :)
Door Desiré88
#3270178
Martine-Tom schreef:Ik vond het altijd erg lekker iig :)
Maar is uit gaan proberen dan, heb ik waarschijnlijk een hele pan alleen want de rest hier hoeft het vast niet :P
Door hannabelgje
#3270179
Hope schreef:
Ooooh echt? Dat is ook nog een optie, zo ver is dat nu ook weer niet.
Yep, ik heb me er laatst nog over staan verbazen wat ze daar voor fruit allemaal in potten verkopen. Rode bessen, frambozen, kersen, kruisbessen enz.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Desiré88
#3270180
Hope schreef:Slim!
Dubbelfris lijkt me niks inderdaad. Maar diksap moet vast wel lukken.
Ik heb kersen uit pot gevonden, en als ze bij de Jumbo ook wat rood fruit hebben dan kom ik er wel. De diksap (aangelegd) is vast een leuke vervanger voor de vruchtenwijn.
Dubbelfris lijkt me ook niks, dat zijn toch gemengde smaken? Dat zou ik er ook niet indoen bleh
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3270181
Hope schreef:Slim!
Dubbelfris lijkt me niks inderdaad. Maar diksap moet vast wel lukken.
Ik heb kersen uit pot gevonden, en als ze bij de Jumbo ook wat rood fruit hebben dan kom ik er wel. De diksap (aangelegd) is vast een leuke vervanger voor de vruchtenwijn.

Zou dan dus ook zeker in de diepvries kijken. Daar hebben ze vaak wel doosjes rood fruit. Op de website in ieder geval: http://www.jumbo.com/producten/categori ... ies/fruit/ ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3270195
Hope schreef:Ooooh echt? Dat is ook nog een optie, zo ver is dat nu ook weer niet.
Woon jij dichtbij DL? Dat heb ik nou nooit geweten....
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3270196
Bij de lidl en aldi hebben ze best betaalbare rood fruit en mango in de diepvries. en volgens mij ook kersen in pot.
wat betreft het sap: diksap oid is het lekkerst. wel wat langer laten staan bij 'vers' fruit, want bij blikfruit is het er echt al in getrokken.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3270206
Pauline schreef:Woon jij dichtbij DL? Dat heb ik nou nooit geweten....
Nou, ik ga niet op mijn fiets de grens over. Maar Venlo is maar een kleine 20 minuten.
Door miik
#3270229
Ik weet dat de lidl en de aldi ook rood fruit in de diepvries hebben ! De zakken met alleen aardbeien zijn minder lekker, maar de zakken gemixt en de zakken rode bessen zijn prima ;)
Door Borke
#3270232
Als vervanger van wijn: spa rood met druivensap of appelcider met druivensap. Cranberrysap of bietensap kan ook.
Door Siberienne
#3270256
Er is ook cranberry zwarte bes sap nu te koop, gemengd, lijkt mij wel lekker net watzoeter voor door de bowl

Edit; of het is cranberry/bosbes, iig van oceaan spray

De aarbeienteler in egchel heet nog verse aardbeien in de automaat voor 2,50 per bakje trouwens :D
Door Jantina
#3270258
Ik ga morgen voor de kerstbrunch van de peuters bowl maken :-)
Ik heb ananas, mandarijntjes en abrikozen uit blik + het sap natuurlijk. Ik doe er verse aardbeien, gehalveerde rode pitloze druiven, kiwi en appel in. Dat leek me wel een kleurrijk geheel worden, geel/groen/oranje/rood. In een rood plastic bekertje met een gouden suikerrandje, rood lepeltje en gouden rietje van de Xenos. Ik hoop dat er genoeg vocht mee komt uit de blikken en anders wat appelsap erbij?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3270389
Ondertussen heb ik rood fruit in pot gevonden. Samen met de diksap moet het vast lukken.
Bedankt voor het meedenken iedereen!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3270394
Nou vandaag uit nieuwsgierigheid maar eens gekeken naar het fruit hier ;D Idd een hoop rood fruit, noem maar op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door