Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3264394
Ik heb laatst bach kids gekocht zonder alcohol. Werkt ook net zo goed. Zonder alcohol omdat ik het dan makkelijk van mijn hand af kan liggen, niet iedere hond is direct kapot van de alcohol lucht. Maar die met kan ook wel op een koekje of worstje
Gebruikersavatar
Door pluk
#3264395
Ik heb ze een paar jaar terug op de avond zelf nog gegeven aan de buurhond die doodsbang was. De buurvrouw merkte zeker verschil, hij bleef wel bang maar de enorme paniek was er vanaf.
Door judith1967
#3264491
Blonde vraag wss ::)
Maar waarom heb je dan 2 versies èèn met en èèn zonder alcohol?
Als ze allebei zo goed werken waarom dan eentje maken met alcohol erin.
Wat is dan het nut van alcohol erin?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3264506
judith1967 schreef:Blonde vraag wss ::)
Maar waarom heb je dan 2 versies èèn met en èèn zonder alcohol?
Als ze allebei zo goed werken waarom dan eentje maken met alcohol erin.
Wat is dan het nut van alcohol erin?
Ik gok de houdtbaarheid.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3264546
Vorig jaar heb ik het helemaal uitgezocht: álle ingrediënten zijn exact hetzelfde, alleen de alcohol is vervangen door glyserine (of zoiets). Waarschijnlijk om kinderen geen alcohol te hoeven geven?

Dus ik heb de bach rescue kids genomen.

Bandit was niet bang voor vuurwerk, tot 2 dagen voor de jaarwisseling kinderen uit een zijweg een rotje de straat over schopte die 1 meter naast ons ontplofte. >:(
Bandit heeft de maximale dag-dosis gekregen (iedere paar uur 4 druppels). Pas aan het eind van de avond werd hij 'anders'. Hij leek iets rustiger, maar ging wel hijgen.

Het doet wel zeker positief werk.
Ik heb een border collie, misschien dat een ander ras sneller op de druppels reageert?

Ik hoop dat het voor jou gaat werken!!!!
Altijd naar, als een hond bang voor vuurwerk is.
Door Magic
#3264819
In vorige jaren was er nog geen rescue bach zonder alcohol dus gebruikte ik met.
Maar mijn dame vond de spray helemaal niks terwijl ze de mond open deed voor de druppels
dus de beslissing was makkelijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door