Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3263795
Manlief zegt: niet repareren voor dat geld.
Als de wijn er flink doorheen is gegaan dan gaat elk draadje, elk chipje corrosideren en dan blijft hij het niet meer heel lang doen. Misschien een jaar, maar waarschijnlijk niet langer. Dan kan je dat geld voor reparatie beter bij een andere laptop leggen :-\
#3263801
Nee, ik zit er ook aan te denken om 'm niet voor reparatie in te sturen. Ik heb mijn oude laptop leeggeschept en opnieuw windhoos 8.1 geïnstalleerd en hoewel ie herrie maakt als een heli, kan ik weer even vooruit terwijl ik mij bezin op het "wat nu?". Ohhw, wat baaaaaaaaaaaaaaal ik :'(
#3263802
Mijn man is computer reparateur en zegt dat hij zeker goed schoongemaakt moet worden en waarschijnlijk enkel een nieuw toetsenbord nodig is (wijn plakt nogal) Hij heeft vaker dit soort klanten gehad en de prijs zou dan zo rond de 100 euro liggen.

Even rondbellen naar verschillende computerzaken en prijs op laten vragen kan dus lonend zijn.
#3263804
Samjo schreef:Mijn man is computer reparateur en zegt dat hij zeker goed schoongemaakt moet worden en waarschijnlijk enkel een nieuw toetsenbord nodig is (wijn plakt nogal) Hij heeft vaker dit soort klanten gehad en de prijs zou dan zo rond de 100 euro liggen.

Even rondbellen naar verschillende computerzaken en prijs op laten vragen kan dus lonend zijn.
Oh lief dat je het na hebt gevraagd bij hem!

Ik neem 'm mee!
#3263818
Lizzy schreef:Nee, ik zit er ook aan te denken om 'm niet voor reparatie in te sturen. Ik heb mijn oude laptop leeggeschept en opnieuw windhoos 8.1 geïnstalleerd en hoewel ie herrie maakt als een heli, kan ik weer even vooruit terwijl ik mij bezin op het "wat nu?". Ohhw, wat baaaaaaaaaaaaaaal ik :'(
Bij veel herrie moet waarschijnlijk de ventilator gesmeerd worden. Is niet zoveel werk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
#3263837
Thea schreef:Beetje stout. Maar mss familie met een klein kind.
Die bij jullie op visite was.
Die dan hun WA aanspreken ;)

Dat noem ik gewoon fraude en een van de redenen waarom verzekeringspremies zo hoog zijn.... :-X
#3263841
Lizzy schreef:Aangezien Leo ex technicus bij IBM is, heb ik hem de laptop open laten maken. Moederboard is naar z'n grootjes :'(
Auw...

Heb je de verzekering nog geprobeerd of zie je daar echt geen heil in?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door