Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TomsBorders
#3263531
Al een jaar geleden ongeveer begonnen met het vooronderzoek naar een geschikte puppy en hier is ze dan:
Lynn :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
na 1 dag zijn de spanningen wat uit het huis en wordt er ook daadwerkelijk gespeeld. dat was erg fijn want dat was het enige waar ik een beetje bang voor was nog.
Afbeelding
Gisteren liepen ze nog op eierschalen in een servieswinkel maar vandaag zijn ze ineens maatjes geworden dus daar ben ik erg blij om. Toen Lynn op mijn schoot zat, kwam Kaya erbij en ging ze heel voorzichtig spelen, Lynn voelde zich veilig genoeg om terug te spelen en voor ik het wist renden ze de hele kamer door (https://www.dropbox.com/s/w881ifk4jpmxf ... 5.MOV?dl=0)
absoluut nog geen ritme gevonden maar daar hebben we een lange vakantie voor!

Oja, vanaf gisteren meteen van Kvv op Barf overgeschakeld.

Pups zijn getiterd en hadden alleen van Parvo nog een C1 stipje, in overleg met fokker en dierenarts heb ik dus de honden DHP laten enten, hopelijk dat de Parvo ook aanslaat maar de rest was echt weg dus wou met een C1 niet teveel risico nemen. Ze leken geen last te hebben van de enting en hopelijk zijn de volgende titers allemaal hoog zodat we er een tijdje vanaf zijn :)
Door Lizzy
#3263545
Wat een schatje :smitten:

Van harte gefeliciteerd Tom, met je nieuwe aanwinst Lynn. Dat jullie maar heel gelukkig met elkaar worden.

Wat een gaaf filmpje!! Die spelen lekker saampjes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door