Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hydra
#3261877
src_esther schreef:Tumi maakt mooie tassen, vind ik. Maar de prijs komt meestal op een kwart en soms akelig dichtbij een heel modaal maandsalaris, helaas...
Au, die tassen doen inderdaad een beetje pijn. ;)
Door Hydra
#3261879
- pien - schreef:Meneer hier zweert bij Samsonite. Hij had er éen 7 jaar in gebruik, en toen was de rits kapot . Toen wilde hij een nieuwe.
Alles zit erin: brood, fles drinken, computergereedschap, laptop en nog meer dingetjes. Het model heeft brede banden en een zacht, verstevigd ruggedeelte.
http://www.samsonite.nl/guardit-laptop- ... -1041.html
Deze is er in S-M-L. Meneer heeft de M voor €55.
Ah dankje, ik wist niet dat die nog zo betaalbaar zijn. Wel oer zakelijk trouwens, haha. Ik ga eens kijken of ze die hier in de buurt ook in een fysieke winkel hebben om te proberen.
Door Hydra
#3261880
Hope schreef:Manlief gebruikt een donkere Kipling. Laptop zit er mooi stevig in en er zitten veel ruime vakken in.
Niet de meest mooie tas maar wel degelijk en netjes geprijsd. En in zwart ziet hij er nog best behoorlijk uit vinden wij.

https://www.travelbags.nl/kipling-clas- ... oCjv3w_wcB
Oh, wat ziet die er heerlijk middelbare school uit, toen had ik een groene. :P Ik kan me herinneren dat ik er destijds toch wel rugklachten van kreeg, maar misschien is het design wel wat veranderd. En mijn houding is verbeterd, dat scheelt vast ook!
Door Hydra
#3261881
Siberienne schreef:Ik en meneer hadden een Crumpler, dot model
https://webbestellen.nl/artikelen/view/ ... belly-4042

Oerdegelijk. Veel gebruikt toen we nog met fiets en trein naar 't werk gingen. Draagt ook fijn. Ze liggen nu op zolder te verstoffen. Een grote en een kleinere. Het zijn en waren geen goedkope tassen, ik
Bedacht vorige week
Dat ik ze eigenlijk
Op marktplaats zou moeten zetten. mocht je belangstelling voor 1 vd 2 hebben, laat 't weten. Ik zou er graag nog wel wat voor hebben maar geen hoofdprijs. De grote is rood, de kleinere okergeelbruin.
Bedankt voor het aanbod! Het merk kende ik nog niet, ga me er eens in verdiepen. Wel moet ik zeggen dat ik liever een tas in real life pas voor ik iets aanschaf. Als ik er dan meer voor wil betalen, wil ik ook zeker weten dat hij me goed zit. :)
Door Siberienne
#3261902
Hydra schreef:Bedankt voor het aanbod! Het merk kende ik nog niet, ga me er eens in verdiepen. Wel moet ik zeggen dat ik liever een tas in real life pas voor ik iets aanschaf. Als ik er dan meer voor wil betalen, wil ik ook zeker weten dat hij me goed zit. :)

Ja snap ik, moet je ook doen. Ik ben zelf vrij tenger en veel rugzakken zitten mij helemaal niet fijn. Mocht het je wat kijken, dan kijken we gewoon of we iets kunnen regelen voor passen ofzo. Ik moet morgen wat spullen naar zolder sjouwen, ik zal even sowieso foto maken
Door Hydra
#3261921
Siberienne schreef:Ja snap ik, moet je ook doen. Ik ben zelf vrij tenger en veel rugzakken zitten mij helemaal niet fijn. Mocht het je wat kijken, dan kijken we gewoon of we iets kunnen regelen voor passen ofzo. Ik moet morgen wat spullen naar zolder sjouwen, ik zal even sowieso foto maken
Dat is lief, maar ik ben blind en ben bang dat ik vrij weinig van de foto ga zien. ;) Een beschrijving zou dus handiger zijn. ;)
Gebruikersavatar
Door pluk
#3261923
Aangezien je laptop niet heel groot is zou je ook een Healthy Back Bag kunnen overwegen. Deze draag je overdwars op je rug. Ik heb daarmee veel minder last van mn schouders of rug.
Door Hydra
#3261935
pluk schreef:Aangezien je laptop niet heel groot is zou je ook een Healthy Back Bag kunnen overwegen. Deze draag je overdwars op je rug. Ik heb daarmee veel minder last van mn schouders of rug.
Oh ja, dat is ook een goede! Vraag me alleen af of er naast mijn laptopje nog veel in past... Vind dat lastig in te schatten.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3261940
Hydra schreef:Oh ja, dat is ook een goede! Vraag me alleen af of er naast mijn laptopje nog veel in past... Vind dat lastig in te schatten.
Ik heb de foto's van d Ikea laptoptas weggehaald. In de tweede post van dit topic kun je lezen waarom.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3261941
Hydra schreef:Oh ja, dat is ook een goede! Vraag me alleen af of er naast mijn laptopje nog veel in past... Vind dat lastig in te schatten.
Bij bagage online kun je 'm bestellen en even proberen. Verzenden en retourneren is gratis.
Door Siberienne
#3261942
Lazy Garfield schreef:Je mag nooit meer raden, wilde hem als een louis vuitton verkopen! :D

Ik denk dat ze 't heeft gemist omdat ze blind is..

(((Wist ik ook niet, zie pagina 2)))
Door Siberienne
#3261943
Hydra schreef:Dat is lief, maar ik ben blind en ben bang dat ik vrij weinig van de foto ga zien. ;) Een beschrijving zou dus handiger zijn. ;)

Ik ga mijn best doen morgen. Moet even de maten opnemen en kijken hoe de ritsen precies lopen.
Door Hydra
#3261970
Lazy Garfield schreef:Excuses dan maar dat wist ik ook niet! :-[
Oh ik had de post wel gezien hoor (niet de foto's dus. :P ), maar vergeten te reageren. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door