Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hylos
#3261550
Hoe doen jullie het met Sint Maarten?
Xavi blaft als de bel gaat en ik heb weinig zin steeds naar de deur te lopen tijdens Masterchef (zeer belangrijk ;D ) dus ik heb de bel er af.
Vroeger vond ik het zelf heel erg leuk dus ik heb toch iets gedaan en er een self service van gemaakt. :biggrin2:

Afbeelding

Hoe doen de andere honden/katteneigenaren dit?
Gebruikersavatar
Door Onix
#3261557
Ik wel hoor. Super leuk. Veel kaarsjes aan en heel veel kinderen met zelf gemaakte lampionnetjes aan de deur. Nou woon ik ook in een klein noord hollands dorp waar het nog echt leeft. Ons record was rond de 100 kinderen aan de deur tussen 17.30 en 19.30. Dus ik woon tijdelijk in de gang ;D en voor mijn kinderen hoef ik de komende maanden niks aan de schaffen. Die komen met tassen vol thus.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3261558
Haha jij masterchef is hier ook heilig! Hier in mijn buurt doen ze niet aan sint maarten! Halloween en vastenavond minimaal!
Hier heb ik de bel al jaren niet meer aan! Men klopt op deur of raam.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3261559
Het voordeel van wonen achteraf, met maar 1 huis in het midden van een lange zandweg :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3261560
Wij blinderen de boel. Ik zou het hartstikke leuk vinden, maar Oscar raakt overstuur en dan worden kindertjes bang.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3261561
Hylos schreef:Hoe doen jullie het met Sint Maarten?
Xavi blaft als de bel gaat en ik heb weinig zin steeds naar de deur te lopen tijdens Masterchef (zeer belangrijk ;D ) dus ik heb de bel er af.
Vroeger vond ik het zelf heel erg leuk dus ik heb toch iets gedaan en er een self service van gemaakt. :biggrin2:

Afbeelding

Hoe doen de andere honden/katteneigenaren dit?
Super! ;D :thumbsupup:


Wij hebben de lichtjes aan, grote schaal met snoep/kinderappeltjes/mandarijntjes klaar staan. Het eerste groepje is net weg.
Moyra gaat natuurlijk af. We hebben een dubbele voordeur, de onderdeur blijft dicht dus ze kan er niet bij. Wat overigens geen probleem zou zijn, ze vindt het alleen maar gezellig. ;D Maar niet alle kindertjes zijn dol op honden, ook al zijn ze klein.
We zien het gewoon als de jaarlijkse voordeurbeltraining. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3261569
Hope schreef:Het voordeel van wonen achteraf, met maar 1 huis in het midden van een lange zandweg :biggrin2:
Zoiets ja, hoewel wij nog asfalt hebben :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3261590
Wat leuk bedacht Hylos :cool:

Voorgaande jaren bij het centrum van de stad afgelopen 8 jaar geen kinderen gehad.
Nu verhuisd naar de rand van de stad en stuk of 30 kinderen aan de deur gehad.

Viel me wel op dat kinderen ongeduldig zijn ;D hebben woonkamer op 1e verdieping maar paar keer liepen ze alweer weg ondanks gelijk opstaan en naar de deur lopen ::)

Wel ben ik gewoon door blijven werken zodat ik pas 6 uur thuis was en vl de eerste hordes op mocht vangen :cool:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3261622
De eerste paar jaar in onze nieuwbouwwoning in vinex wijk, dus veel buurtkinderen, was ik er klaar voor. Zakken vol snoep maar er kwam geen kind. Kwam er later achter dat je een lampje of zoiets achter t raam moet zetten als ze mogen aanbellen. Maar ik ga t natuurlijk niet opzoeken..
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3261665
Ik heb 16 lollys en 25 mars/twix/milkyway dingen over.
Oftewel er is niemand geweest.
Nu heb ik noodgedwongen 2 milkyways en 2 twixen opgegeten. Wat een ellende. >:( ::)

Dat wordt een extra dagje sportschool. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3261671
Hier ook een zandpad van asfalt en ik vind het hartverwarmend dat de paar kinderen uit de Nachbar die de leeftijd hebben om te lopen, speciaal door die Mutti met de auto naar ons gereden worden. Bij ons gaan alle buitenlampen aan voor een warm welkom.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3261688
Hope schreef:Het voordeel van wonen achteraf, met maar 1 huis in het midden van een lange zandweg :biggrin2:
Hier iets soortgelijks.

Dat pokke-eind dus met 4 kindertjes en de buurvrouw op en neer gelopen, en gelukkig toch een tas vol snoep gescoord. Duitsers zijn gek :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3261691
Kim_S schreef:Hier iets soortgelijks.

Dat pokke-eind dus met 4 kindertjes en de buurvrouw op en neer gelopen, en gelukkig toch een tas vol snoep gescoord. Duitsers zijn gek :biggrin2:
Mijn ouders reden altijd met ons naar de stad met Drie Koningen. Liepen we daar in een wijk die we niet kenden, haha. Op het industrieterrein was er ook niet veel te beleven ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door