Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3258800
Hylos schreef:Ik ben eerder verbaasd over dat het Ikea matras van 150 euro altijd als beste uit de bus kwam tov de duurderen. Dan betaald je dus soms 500 meer en de kwaliteit is minder. Dat is toch erg bijzonder.
Zoals die Tempura dingen.. dat blijkt dus niks te zijn maar kosten genoeg.
Als ik op een ikeamatras van 150 euro heb geslapen dan heb ik serieus een fysiotherapeut nodig om uit bed te komen. Tempura idd hetzelfde en ja die zijn enorm duur. Dus beste uit de test... ik vind die dingen dus enorm bagger, maar ieder zijn ding. Vergeet niet dat men niet alleen naar kwaliteit, maar ook naar prijs kijkt. Dus een slechtere kan hoger eindigen omdat hij heel veel goedkoper is. En verder dus heel veel testen en dan prijzen vergelijken. Bij mij gaf ook de garantie van de Ikea dat als ik hem niet fijn vond hij na ? Maand(en) gewoon retour mocht de doorslag. Dat mocht bij de dure uit de beddenwinkel gek genoeg dus weer niet.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3258802
Bij "beste uit de test" kijken ze echt naar kwaliteit enzo.
"Beste koop" is idd ook erg prijs gebaaseerd. Als in, wat is het beste om voor een klein budget te kopen.
Geloof er ook weinig van dat een matras van 100 fantastisch kan zijn.
Het is zo lastig en dan is zo'n Ikea garantie wel fijn ja. Je weet toch pas na een week of 2 of het fijn ligt of niet.
Door zurca
#3258822
Mijn ouders hebben in hun stacaravan matrassen van ikea, Hovag. Ik slaap daar met een topmatras redelijk op. Thuis hebben wij dure matrassen en ik kan je zeggen dat ik dat verschil heeeeel goed merk. Zelf hebben we afgelopen week voor onze stacaravan ook ikea matrassen gekocht. De op een na duurste variant; Hokkasen. We zijn er een aantal keren wezen "proefliggen" en ik hoop dat het matras mij zacht genoeg is. Met topmatras zal dat wel goedkomen....
Als je heel snel kan beslissen, tot en met morgen krijg je met familykaart 10% korting...

Bij mij gaf ook de garantie van de Ikea dat als ik hem niet fijn vond hij na ? Maand(en) gewoon retour mocht de doorslag. Dat mocht bij de dure uit de beddenwinkel gek genoeg dus weer niet.[/quote]
Je hebt bij Ikea inderdaad een "omruilgarantie" Als blijkt dat je na 90 nachten niet tevreden bent kun je het matras of topmatras eenmalig omwisselen voor een ander matras.
Kies je een duurder matras moet je uiteraard bij betalen maar kies je een goedkoper dan krijg je niet het verschil terug maar een tegoedpas ;)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3258870
Hope schreef:Wij gaan deze binnenkort ritueel verbranden :sofa:
Tjee, zo te horen moeten wij dat matras écht kopen dus. ;D
Ik zoek wel weer verder. ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3258911
Hylos schreef:Tjee, zo te horen moeten wij dat matras écht kopen dus. ;D
Ik zoek wel weer verder. ::)
Het ligt eraan wat voor logees je krijgt. Als je wil dat ze niet meer terugkomen zeg ik: doen!
;D
Door Lizzy
#3258923
Hope schreef:Het ligt eraan wat voor logees je krijgt. Als je wil dat ze niet meer terugkomen zeg ik: doen!
;D
;D ;D ;D ;D
Door judith1967
#3258958
Wij hebben de Hesseng pocketvering matrassen van de Ikea.Ik heb de middelhard.
Hij kost 399.00.
Ik moest er wel even aan wennen,maar na een paar weken was ik eraan gewend.
Vind hem nu erg lekker liggen.


Maar ze hebben ook een beste koop
De Morgendal foammatras
Door D&K
#3310593
Ik kan het vorige matrasvergelijkingstopic niet zo snel vinden, maar wij waren na 2 minuten op het bed in het hotelletje waar we op vakantie waren overtuigd dat we zelf nieuwe matrassen moesten hebben. We zakten niet weg tot halverwege de aardkern... ::)
Dus thuisgekomen was het even wennen en zijn we gaan speuren. Naar de bestekoop dingen en zo...en die Emma gevallen word je mee doodgemediaat. Dat irriteert me dan een beetje. Maar eigenlijk wilden we ook wel wat anders na 27 jaar. Manlief deed nog een dappere zoveelste poging voor een waterbed, maar hij heeft wederom verloren :cool: want ik vind de energiekosten niet nodig. Daarna :P waren we het er vrij vlot over eens dat het dan een boxspring moest worden, en dat is het ook geworden. Met toeters en bellen en bedlampjes erop, dus straks liggen we luxe te lezen.
Maar de eigenlijke vraag is; wie heeft er een bed van Totaal_Bed? En bevalt het?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door