Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3280198
Kaela schreef:Weet ik ook niet...
Zou voor haar niet leuk zijn als ze voor haar neus weg gaan, terwijl zij het topic gestart heeft...
Ik ben ook voor haar aan het sparen maar heb nog geen halve kaart, dus dat schiet niet zo op :-\
#3280199
Doranto schreef:Zou voor haar niet leuk zijn als ze voor haar neus weg gaan, terwijl zij het topic gestart heeft...
Ik ben ook voor haar aan het sparen maar heb nog geen halve kaart, dus dat schiet niet zo op :-\


Wachten we dat even af, als zij voorzien is zijn ze voor jou!
#3280232
zurca schreef:"Radja" ik heb ook nog anderhalve volle kaart liggen...
Ik heb 27 zegels. Net geen halve kaart. Dan kom je dus nog 3 zegeltjes te kort. Dat zou toch moeten lukken om die ergens vandaan te halen.
Ik zal ze vandaag opsturen.
#3280618
Envie schreef:De pannen van Albert Hein...is daar niet wat ophef over? :???:

Wij gebruiken de horeca koekenpannen gemaakt van plaatstaal. Die teflon zooi gebruiken we al jaren niet meer.
https://www.pannenexpert.nl/blog/de-bes ... -van-staal

Er was idd ophef over! Maar wat ik heb begrepen,is dat de vogeltjes van die mensen zijn overleden doordat de koekenpannen te heet waren en bij beide onvoldoende ventilatie.
En dat het deze keer door de AH koekenpannen is gebeurd, is echt vreselijk :'(, maar had ook door een Tefalpan of een andere koekenpan met teflon kunnen gebeuren! Het is al jaren bekend dat kleine vogeltjes kunnen overlijden door te hete teflon,kan binnen een kwartier gebeuren. Maar wat men vaak niet weet, is dat er in vele andere producten ook teflon zit, bijvb strijkijzers, broodroosters, zelfreinigende ovens, gourmetstellen, enz.

Ik maak me over Coco geen zorgen, kook altijd met de afzuigkap aan en met raam of tuindeur open!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door