Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3254322
Fioon schreef:Handig topic, precies op het juiste moment. Wij gaan over van 30m2 laminaat naar 80m2 vloertegels, dus veel dweilwerk. Ik kende de magicmop niet, is dit dezelfde? http://www.kleinendesign.nl/a-41048041/ ... AsbN8P8HAQ
Lijkt mij exact hetzelfde alleen dan zonder sticker en goedkoper. Op AliExpress is het waarschijnlijk te vinden voor onder de 10 euro...

Wij gebruiken zo'n ouderwets ding met van die draden (mop) die altijd overal achter blijven hangen... en die is aan vervanging toe. Het moet alleen weinig ruimte in beslag nemen. Als ik op internet zoek, lijken de spin mops tegenwoordig populair. Lijkt me voor hoekjes lastig en zo'n emmer is enorm. Het zal uitdraaien op vervangen van de mop.
#3254324
src_esther schreef:De echte? Is volgens mij ook gewoon een ander stickertje en verder exact hetzelfde.
Ik zie een verschil en dat zit in de steel, maar het dweil gedeelte lijkt geen verschillen te vertonen. Stel van die van Market on Web lijkt in- en uitschuifbaar.
#3254348
Ik heb wel eens een nepper gekocht en de spons was veel zachter waardoor deze alle kanten op ging en met een beetje pech zat je met de metalen delen op je vloer, en binnen zeer korte tijd brak het wringsysteem af. Terwijl de echte jarenlang mee gaan, goed dweilen en goed vocht opnemen, ik heb ze jaren geleden bij trim.nl gekocht voor in de trimsalon maar die heeft ze niet meer in het assortiment en voor thuis wil ik er eigenlijk ook weer, maar niet voor de hoofdprijs :P.

Bij AliExpress zijn ze wel erg duur of kijk ik verkeerd?
Door sella
#3254382
Ik had de zware karcher stoomreiniger. Ik heb nu een kleiner broertje, 30 seconden opwarmtijd, klein, licht enige nadeel is korte snoer. Dat is snel opgelost met een verlengsnoer.
Ik ben hier heel tevreden over, ik kan hem met mijn zere lijf makkelijk naar boven en beneden tillen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3254408
^^ Die heb ik ook nog steeds voor gewoon dweilen! Het voordeel daarvan is dat je geen gekke emmer of raar opzetstuk op je emmer nodig hebt.
Heel heeeel soms heb ik geen zin om te stomer te pakken of te gebruiken en dan pak ik bovenstaande.
#3254415
Mieke L. schreef:Afbeelding
Wij gebruiken de Leifheit Wringmop Classic. Zoals de naam al zegt wringt deze makkelijk uit.
Die hebben wij ook al jaaaaaren.
Ik denk dat het ook afhankelijk is van de vloer, welke mop handiger is. Wij hebben ongeglazuurde plavuizen.
Ik gebruik die wringer op de steel trouwens nooit, maar heb zo'n opzetding op de emmer waar ik hem in uitwring.
Door Hanny
#3254460
Ik vind de magic mop heel handig voor de puppy ren, maakt de vloer droger dan andere systemen en is gewoon makkelijk, staat klaar voor gebruik in een emmer.
Voor de rest van ons huis, vind ik hem niet goed bruikbaar. Hij is veel te lomp om onder de bank te dweilen en ergens om heen te dweilen. Wij hebben een houten vloer, die in de olie staat. Het lijkt er op, dat anderen hem prima voor in huis vinden.
In ieder geval geen neppert kopen, dat heb ik heel lang geleden gedaan, niets waard.

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door