Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3283455
Gisteren de magic mop binnen gekregen :D , vannacht in water gezet en vandaag gebruikt, zonder eerst te stofzuigen :P
Ging hartstikke goed en droogt lekker snel :biggrin2:
Krijg alleen wel watervlekjes/strepen :???:
Heb nu Attitude (eco) vloerreiniger besteld, kijken hoe het daarmee gaat :)
Door Borke
#3283493
Eef+doggies schreef:Gisteren de magic mop binnen gekregen :D , vannacht in water gezet en vandaag gebruikt, zonder eerst te stofzuigen :P
Ging hartstikke goed en droogt lekker snel :biggrin2:
Krijg alleen wel watervlekjes/strepen :???:
Heb nu Attitude (eco) vloerreiniger besteld, kijken hoe het daarmee gaat :)
Welke heb je, de 'normale' of die bredere versie?
Ik heb beide en vind dat die brede meer strepen geeft.
#3283547
Borke schreef:Welke heb je, de 'normale' of die bredere versie?
Ik heb beide en vind dat die brede meer strepen geeft.

Ik heb de normale/kleine versie.
Ik vind het dan zo irritant dat de vloer er na het dweilen niet schoon uit ziet als je er schuin op kijkt ::) :biggrin2:
En dat kreeg ik dus met een vloerwisser ook niet goed. Zal wel een nadeeltje van (dit) laminaat zijn. Ik leer er vast mee leven :cool:
Door Borke
#3284178
Crisis...ik geloof dat onze Magic Mop terminaal is na 20+ jaar trouwe dienst...helemaal in elkaar gestort...
Leo is aan het opereren, kijken of hij de patient nog kan redden...schroeftransplantatie ::)
#3284213
ChantalKrijn schreef:Ik haat BP. Dinsdag ook een Magic Mop besteld. Hij is alleen nog niet binnen.. Hoe lang duurd ehet bij jullie?
Ik niet :biggrin2: uit dit hele topic kan ik goed uit de voeten met de volgende bijdrage:
Fenixjuh schreef:Ik heb geleerd dat hoe meer 'natuurlijke bacteriën' je in huis dood maakt, hoe makkelijker het wordt voor Ecolli's om te overleven binnenshuis. In schone huizen zijn meer schadelijke bacteriën dan in huizen waar nog 'buiten bacteriën' zijn.
#3284216
ChantalKrijn schreef:Ik haat BP. Dinsdag ook een Magic Mop besteld. Hij is alleen nog niet binnen.. Hoe lang duurd ehet bij jullie?
Iets langer dan verwacht. Ongeveer 10 dagen ofzo, maar ze hadden daar vertraging.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door