Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
#3254470
Hope schreef:Wat er is nu zo magisch aan die magic mop, wat vinden jullie er handig aan?

Hier net een nieuwe vloer die we geregeld zullen gaan dweilen :)
Ik vind het vooral makkelijk dat hij altijd gebruiksklaar staat. Handig om even iets weg te dweilen. Onze hulp vindt de Magic Mop niet fijn dus zij dweilt met een Leifheitsysteem. Ik heb een hekel aan uitwringen met mijn handen (pijnlijk en nat;-)) dus voor mij de Magic Mop!
#3254566
Ik werk met vileda mop . Zo'n spinner /centrifuge systeem.
Ben er erg tevreden over.
Vorige maand voor de verandering leifheit systeem gekocht .Zou veel fijner werken werd me gezegd .
Nou , niet dus >:( ,ik kan er niet mee uit de weg. 1 keer gebruikt ,ik denk 2 minuten.Terug in de doos gedaan en snel mijn vileda mop weer gepakt .
Blokker nam hem niet terug omdat hij 2minuten gebruikt was .
Tja hoe moet ik hem dan uitproberen ?
Gebruikersavatar
Door Ina
#3254592
Het grote voordeel van de magicmop vind ik, is dat hij onze plavuizen behalve schoon, ook meteen weer bijna droog achter laat..... en dat mee gedweild hondenhaar, zand of wat dan ook, er zo afgespoeld is als je hem onder de kraan houdt, dit gaat niet in de stof van de dweil zitten waardoor die er na een week al niet meer uitziet.
#3254654
Hope schreef:Een artikel mag je nooit uitproberen toch? Kleding mag je aanpassen, maar meer ook niet.
Ben ik nu ook achter ;D .
Alleen stond op het retour formulier wel de optie ,voldoet niet aan verwachting .
Vond het een beetje krom, maargoed hij staat op marktplaats te pronken nu .
#3255890
De magic mop is gearriveerd. Na een nachtje in koud water te hebben gestaan conform de gebruiksaanwijzing heb ik hem vandaag in gebruik genomen. Wat een fantastisch ding!! Het spoelwater veranderde al snel in dropwater, na een week niet dweilen lukte dat wel. Hij nam zand mee, haren van Flow en hij droogt de vloer ook gelijk. Thanks voor de gouden tip Lizzy!! :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3255989
constance.blokzijl schreef:Euh.... Dat wel een hele goede recensie. Chips, nu wil ik er echt een....
Herkenbaar ::)

Ik dweilde de vloer altijd met zo'n ding: Afbeelding
Op die gladde vloer ging dat prima.

Nu hebben we een vrij ruwe vloer en blijft die doek steeds "hangen" waardoor hij ervan af schiet. Heel irritant. Zou zo'n magicmop werken bij een stroeve vloer?
#3255991
Hope schreef:Herkenbaar ::)

Ik dweilde de vloer altijd met zo'n ding: Afbeelding
Op die gladde vloer ging dat prima.

Nu hebben we een vrij ruwe vloer en blijft die doek steeds "hangen" waardoor hij ervan af schiet. Heel irritant. Zou zo'n magicmop werken bij een stroeve vloer?

wij hebben ook een stroeve tegelvloer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door