Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3254088
Wat spannend!! Ik kan me voorstellen dat Moyra daar wel van schrok! :biggrin2:
Als wij een eindje verderop bij jou in het dorp logeren brengen de katten als cadeau op de eerste ochtend altijd een paar muisjes :???: , maar die doen het dan al niet meer........ :P
Door src_esther
#3254179
De keutels hebben een muskusachtige geur. Voor zo'n klein beestje vind ik dat ze behoorlijk grote keutels hebben. Ze zitten hier graag tussen het haardhout en schijten dat onder...
Ik las trouwens ergens dat als je spitsmuizen hebt, de kans klein is dat er ook ratten zitten, of dat echt waar is weet ik niet.
Door Tanna
#3254189
miik schreef:Een lekker warm slaapplekje, een ritje met de auto, een frutje KVV- als ik muis was zou ik blijven :biggrin2:
En dan m'n hele familie ook meteen maar uitnodigen, gezellig in Moyra's mandje tegen de Aga aan!
#3254208
src_esther schreef:De keutels hebben een muskusachtige geur. Voor zo'n klein beestje vind ik dat ze behoorlijk grote keutels hebben. Ze zitten hier graag tussen het haardhout en schijten dat onder...
Ik las trouwens ergens dat als je spitsmuizen hebt, de kans klein is dat er ook ratten zitten, of dat echt waar is weet ik niet.
Dan moet ik de ratten dat hier toch eens uit gaan leggen. Kattemans vangt in zijn ren met regelmaat een spitmuis, die hij het liefst levend in huis los laat, maar als we de ratten niet bijvoeren hebben we zo een heel leger.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3254333
Inge en Bono schreef:En? Is muis alweer thuis? :biggrin2:
Nog niet gezien! :)


De plek waar veel uitwerpselen lagen hebben we vandaag goed schoongemaakt. Als hij terug komt gaat 'ie daar weer zitten kakken, denk ik. Of de volgende spitsmuis. ::) ;D


Wij dachten idd eerst ook aan een rat, vanwege de grote keutels. Maar na wat googelen kwamen we al snel op de spitsmuis uit. Dat werd uiteindelijk ook bevestigd door muis zelf. :D
Nu hebben we al sinds we hier wonen (15 jaar) zo af en toe vaker dan ons lief is, een verschrikkelijke lucht op twee plaatsen in het huis. Waarschijnlijk zit er dus nog een. ::)
Door El_Kato
#3254335
Hahahahaha wij hebben een mouse in de keuken, nog niet gezien maar heb hem horen knagen onder de keuken. Gisteren de plint weggehaald en er liggen idd muizenkeutels. Sam was wel altijd al erg geintresseerd naar de roosters aan het kijken en heeft nu dus de schone taak om het beestje te vangen. Hij heeft wel vaker muizen gevangen en soms eet hij ze op (denk ik, vind dan niets terug) en soms vinden we een compleet lijkje in het gras ::)

Ben er eigenlijk wel blij mee, Sam volgt zijn natuur en wij hoeven niet met gif of vallen te rommelen…
Door src_esther
#3254344
-Annemarie- schreef:Nu hebben we al sinds we hier wonen (15 jaar) zo af en toe vaker dan ons lief is, een verschrikkelijke lucht op twee plaatsen in het huis. Waarschijnlijk zit er dus nog een. ::)
Toevallig iets als een geoogst bloemkool veld of wiet lucht? In de buurt van een stopcontact?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3254363
src_esther schreef:Toevallig iets als een geoogst bloemkool veld of wiet lucht? In de buurt van een stopcontact?
Nee, dat niet. Meer een ongelofelijk vieze dierenlucht. Wat wel weer klopt als je over de spitsmuis leest. :-X En in beide gevallen niet in de buurt van een stopcontact.
Maar goed, we zijn de beroerdste niet. Ze mogen hier ook wonen, als ze zich maar gedragen. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door