Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3253691
Angelique schreef:Zo gaat dat. :biggrin2: Net even dat ene kleine tuigje erbij gepakt wat ik hier had in het kader van, misschien staat er een maat op. Wil 'm pup aanpassen...argh, sluiting aan diggels.

Dus dan maar 2 nieuwe.

Dan rijst alleen de vraag nog...doe ik economisch en neem ik de bones on red, daar heb ik immers ook de grote tuigen van en dus ook de bijpassende multipurpose lijnen, of neem ik de kekke pop art navy navy.....dilemma's dilemma's >:(

Die arme, arme pups verdienen toch zeker wel hun eigen lijntjes? :angel2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3253722
Angelique schreef:Zo gaat dat. :biggrin2: Net even dat ene kleine tuigje erbij gepakt wat ik hier had in het kader van, misschien staat er een maat op. Wil 'm pup aanpassen...argh, sluiting aan diggels.

Dus dan maar 2 nieuwe.

Dan rijst alleen de vraag nog...doe ik economisch en neem ik de bones on red, daar heb ik immers ook de grote tuigen van en dus ook de bijpassende multipurpose lijnen, of neem ik de kekke pop art navy navy.....dilemma's dilemma's >:(
Ja hallo, uit het "wat kost een pup" topic weten we nu hoe enorm veel geld je hebt opgesmeten en ook nog twee volledig gratis pups hebt, dus koop een kek tuigje voor die arme puppewuppies joh :P
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253723
MarijeEnBoomer schreef:En allebei hun eigen motiefje !
Nee nee, het idee is dan juist dat het net tweelingetjes zijn. Niet dat bonte gedoe voor mijn neus, daar kan ik niet tegen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253724
Kaela schreef:Ja hallo, uit het "wat kost een pup" topic weten we nu hoe enorm veel geld je hebt opgesmeten en ook nog twee volledig gratis pups hebt, dus koop een kek tuigje voor die arme puppewuppies joh :P
Moet er vanaf kunnen hé, ze sliepen immers ook al op 10 jaar oude vetbedjes en in een werpkist van 16 jaar oud. ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3253725
Angelique schreef:Moet er vanaf kunnen hé, ze sliepen immers ook al op 10 jaar oude vetbedjes en in een werpkist van 16 jaar oud. ::) :biggrin2:
:o :o :o :o :o :o
Door charmed
#3253732
Onze Ylanie stapte er zo uit zo'n tuigje als er gevaar dreigde.. En dan stond Ylanie aan de overkant van de straat en wij niet!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253736
MarijeEnBoomer schreef:Tragisch :'( geen eigen identiteit :'(
Dat dan weer wel, want ze zijn genummerd :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3253745
Angelique schreef:Dat dan weer wel, want ze zijn genummerd :biggrin2:
Als vee :'(
Waar is wakker dier als je ze nodig hebt!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door