Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3252155
Kaela schreef:Ik vind het ook dom.

Ik zou Oscar nooit in deze situatie laten komen. Waarschijnlijk zou hij wel wijken, maar ik zou me wel kunnen voorstellen dat hij zou kunnen bijten als ie het heel eng vindt. Bijvoorbeeld als de postbode iets tegen hem gaat roepen aan commando's ofzo, vreemd genoeg doen mensen dat vaak en Oscar vindt commando's van vreemden doodeng. Dus bij ons zou de postbode best een probleem kunnen hebben.

Ik vind dat dus ook echt niet leuk als vreemden commando's geven aan mijn hond.. zit & pootje zijn de 2 meest gebruikte. Deze mensen vragen dat ook meestal niet maar 1 x maar blijven het opnieuw en opnieuw doen. Ik moet soms echt op mijn tong bijten. Als het echt teveel wordt (na de 5-6de keer) vraag ik wel vriendelijk om ermee te stoppen.
#3252173
topaaz schreef:

Ik vind dat dus ook echt niet leuk als vreemden commando's geven aan mijn hond.. zit & pootje zijn de 2 meest gebruikte. Deze mensen vragen dat ook meestal niet maar 1 x maar blijven het opnieuw en opnieuw doen. Ik moet soms echt op mijn tong bijten. Als het echt teveel wordt (na de 5-6de keer) vraag ik wel vriendelijk om ermee te stoppen.
Haha, kunnen ze hier best proberen, maar kijken je dan echt aan met een blik van, dacht het ff niet.
Heel soms, bij een kind of zo, dan geef ik ze stiekem het gevraagde commando met een handgebaar. Kind helemaal blij. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
#3252197
topaaz schreef:Ik vind dat dus ook echt niet leuk als vreemden commando's geven aan mijn hond.. zit & pootje zijn de 2 meest gebruikte. Deze mensen vragen dat ook meestal niet maar 1 x maar blijven het opnieuw en opnieuw doen. Ik moet soms echt op mijn tong bijten. Als het echt teveel wordt (na de 5-6de keer) vraag ik wel vriendelijk om ermee te stoppen.
Het gaat er nog niet eens om wat ik er van vind. Oscar pikt het niet, die vindt het heel eng als vreemden iets van hem willen en hij heeft door schade en schande geleerd om dan vrij pittige angstagressie in te zetten. Dus in de situatie met de postbode zou dat wel resulteren in een bijtincident. Theoretisch dan, want hier die situatie niet voorkomen omdat Oscar nooit alleen in de tuin is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door