Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3251401
hannabelgje schreef:Ik zou7 het wel reuze handig vinden als die meneer even tegen Zoë verteld dat ze het verschil tussen rauw, brokjes en blikjes niet kan proeven. Die weigert pertinent iets anders te eten dan rauw. (Op mijn eigen eten na dan)

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat was voor Femke en haar vader ook zo, Femke weigerde gewoon en die reu at net genoeg om in leven te blijven.

Hij mag het ook wel aan haku vertellen want dat zou mijn leven een stuk makkelijker maken, gewoon een hond die eten lekker vind en alles eet ::)
Door Martine-Tom
#3251402
hannabelgje schreef:Arme hond. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja wij barfers doen ze wat aan.... :'(

Tom vind brokjes zalig...als snoep, zet ik een bak voor hem neer eet ie er 10 ofzo en kijkt me dan aan waar zn eten blijft ;D
Alleen kattenbrokjes, als ik bij vrienden met kattennbrokjes ben is dat echt onweerstaanbaar :???:
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3251457
Brokjes zijn veel gezonder, tuurlijk... kan die man dan uitleggen waarom mijn hond mager was (echt mager mager) toen hij brokjes at en nu op BARF niet meer...
Door Martine-Tom
#3251460
Lizetta schreef:Brokjes zijn veel gezonder, tuurlijk... kan die man dan uitleggen waarom mijn hond mager was (echt mager mager) toen hij brokjes at en nu op BARF niet meer...
Je voerde toch zeker wel RC Oostenrijkse Pincher Highly Active he? Zo nee, dan ligt het daaraan, je moet natuurlijk (Daar is ie weer. Natuurlijk) wel de juiste brok voeren he!
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3251462
Martine-Tom schreef: Je voerde toch zeker wel RC Oostenrijkse Pincher Highly Active he? Zo nee, dan ligt het daaraan, je moet natuurlijk (Daar is ie weer. Natuurlijk) wel de juiste brok voeren he!
Oh dat deed ik verkeerd... niet de juiste brokken voeren...
Door Aprilsnow
#3251466
Man hygiëne is zo belangrijk, dat jullie dat allemaal zo onderschatten :-\

Oud collega is een aantal jaren geleden een soort van safari tocht gaan maken ergens in een mooie jungle. 3 mannen met alle hygiënedoekjes en ontsmettingszooi bij de hand. Sjouwden zich een breuk. Zitten ze bij een stop met hun gids die ook kok was. Hij liet zijn wokpan in het zand vallen, vloekt een keer loopt naar de rivier, spoelt de pan een keer om, gooit het eten er in op het houtsvuurtje en eten maar.

De mannen hebben hartelijk gelachen en de zooi bij het kamp achter gelaten.

Overigens is hij wel met een larf in zijn elleboog terug gekomen maar dat had verder niets met hygiëne te maken maar meer met domme pech.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door