Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3250066
Waardeloos zoiets >:(
Hier was eens een vrouw die iemand hulp wilde bieden . Ouder iemand die bij de uitgang van de supermarkt niet goed was geworden
Die vrouw had dus haar kar met haar tas er nog in laten staan . Haar tas was dus uit de kar vandaan gejat terwijl zij hulp gaf
Door frodo quin
#3250080
Grof >:(

Ik zou wel aangifte doen, ook al hoor je daar waarschijnlijk niets meer van. mijn moeder haar portefeuille was gestolen toen ze bij mij in Gent op bezoek was. De bende is maanden later deels opgepakt en aan de hand van haar heel beperkte beschrijving is ook de diefstal van haar portefeuille hen ten laste gelegd. Als het een éénmalige actie was is de kans ongeveer onbestaand dat ze er wat mee kunnen, maar als dat niet het geval is vormen al de klachten samen wel een serieuze reden om het verder uit te zoeken en het levert ook sporen op. Het gerecht is ook veel strenger voor herhaaldelijke inbreuk op de wet.
Laatst gewijzigd door frodo quin op di 27 sep 2016, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3250098
Dank jullie voor alle lieve reacties,maar ook door ervaringen te delen! De meest trieste komen hier voorbij :'( :'(
Het is verdorie zo erg dat niemands spulletjes meer veilig zijn! Opa's fiets gejat met de boodschappen,iemand helpen die hulp nodig had,alles gejat en nog een aantal! Echt te triest,te triest! Word er zo naar van! Is er dan niets meer veilig en heilig? Mijn eigen kinderen,maar ook toen ik nog overblijfmoeder was,leerde ik de kinderen dat ze niet aan andere kinderen hun spulletjes mochten komen,etenbakjes,flesjesdrinken ed. Zo wel,kregen ze van mij straf!
Door smulpaap
#3250146
Ik heb zelf ook eens iets gehad , al een jaar of 25 geleden .... toen ook al . Op zaterdagmiddag nog even een boodschap doen bij de super
Ik liep binnen en er kwam een oude man ten val . Terwijl ik mijn jas uittrok , om die onder de man zijn hoofd te leggen stapten er drie mensen over de man heen :-X
Toen ik hiermee bezig was vroeg ik al om hulp , uiteindelijk kreeg ik wel hulp , maar over iemand heenstappen terwijl ie op de grond ligt
Ik zal wel van Mars komen , maar ik vind het tamelijk respectloos . Men had er ook langs kunnen lopen
Gebruikersavatar
Door cath
#3250198
Heb dit jammer genoeg ook al meegemaakt :'(
Ik doe ook verschillende winkels en laat het in de fietszakken zitten... kwam terug buiten, alle boodschappen er uit gejat :'(
Kan dit dus ook niet meer doen...
Ik kan ook niet begrijpen waarom mensen dit doen. :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door