Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3248959
Mij lijkt een certificaat ook een prima idee. En dan inderdaad incidenten heel goed meldbaar maken en consequenties aan verbinden. Dan komen er ook cijfers van wat er nu eigenlijk landelijk aan incidenten plaatsvinden en of dat nou echt wel zo ras-gerelateerd is.

Ik heb ook 10 keer liever dat het langer duurt voor er een goed plan komt, dat er voor zorgt dat de goeden niet meer lijden onder de kwaden, dan dat er op korte termijn een idiote verbodsregeling komt. Want hoewel ik persoonlijk wel enorm geneigd ben om te zeggen dat vechtrassen van mij mogen verdwijnen, geloof ik niet dat dat de oplossing is. Dan gaan mensen wel andere rassen nemen die in dergelijke handen ook voor veel problemen zullen zorgen.
#3248961
Lizzy schreef:Ik zou zeggen "kom met een beter idee". Het heeft weinig zin om ieder idee direct te torpederen en niks doen lijkt me ook zo wat.

Nou vind Lizzy d'r idee zo gek nog niet,hoor.
Zorgt voor werkgelegenheid ook nog.
Theorielessen en examens moeten dan worden afgenomen
De politie heeft geen tijd om mensen te controleren of ze hun hondenbewijs wel bij dr hebben,dus van die handhaving mannetje de straat op sturen.
#3249000
Siberienne schreef:De vraag is of honden zo alleen op uiterlijk van een kop afgaan dat ze zich hierin "vergissen". of dat ze naar totaal plaatje van beeld en geur en houding etc kijken.

Zou een interessant experiment zijn. Wie heeft er een hond die nooit agressieve reacties opwekt en durft hiermee de straat op???

Joep is nog bang van een mini ezel beeldje. Dus die trapt er wel in hoor!
#3249059
eelke schreef:Joep is nog bang van een mini ezel beeldje. Dus die trapt er wel in hoor!

ja maar beeldjes zijn ook ENG!

Spot raakte in paniek van een plastic koe. En ik snapt nooit waarom de heren nou steeds per se DIE tuin in moesten. Daar stond een beeld van een klein egeltje. Maar misschien vinden ze het juist wel eng omdat het beeld klopt maar de rest niet? ik weet het niet hoor, ik zou het alleen wel eens willen weten. Maar het is me net te duur om ze aan te schaffen voor een geintje ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door