Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3247308
Angelique, ik bedank je nogmaals want ik vind toch dat jij mede oorzaak bent ;D dat wij nu op dit geweldige stekkie in Westerwolde wonen. Zonder jou was Geert waarschijnlijk niet op ons pad gekomen en wie weet ook ons stulpje niet. En we hebben het zó naar ons zin hier!
Het ga je goed!
#3247381
Begrijpelijk, maar o zo jammer. Angelique, je hebt mij, samen met wat anderen, ergens in 2005 geloof ik, meerdere keren geholpen Lhakie een goede barfstart te geven. Mijn jonge hond is inmiddels een ouwetje, maar doet het nog erg goed. Mede namens hem bedankt! En ook wij verwachten hier nog regelmatig van je te horen!
#3247429
Oh wat ontzettend JAMMER! Ik heb ontzettend vaak genoten van je kalme, nuchtere, recht-door-zee reacties. Een heel prettige (en succesvolle!) wijze om een eind te maken aan onredelijk 'gedonder' in een topic.
Ik hoop dat je (maar nu lekker alleen nog wanneer het je uit komt ;) ) wel aktief blijft hier, dat we alleen afscheid nemen van jou als modje, maar niet van jou!
:bigarmhug:
#3247853
:o oh.... jemigdepemig..... nou ja zeg..... :o

Angelique... superbedankt voor jouw werk aan het forum en idd je prachtige reacties! O0 :-*

Eelke, en Pluk zag ik zojuist, veel plezier in jullie modfunctie :D


Jemigdepemig.... ben nog van de leg.... :o
Iemand een ei voor me :biggrin2:
#3248145
BlissSpirit schreef:Angelique, bedankt voor al het werk en je wijze, directe en humoristische reacties.
Ben er van overtuigt dat je nog regelmatig hier op het forum langskomt.
BP zonder Angelique, dat is onmogelijk Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Helemaal mee eens!
#3248431
Wááááááát! Nou ja... shiver me timbers! Het is maar goed dat de talk-like-a-pirate-day gisteren was, anders was ik met AAARRGH en HHHHAAAARRRRR tekeer gegaan :biggrin2:

Bedankt voor je inzet, Angelique. En het is al zo vaak gezet, maar nog niet vaak genoeg: je rake opmerkingen, gesteund door humor en kennis en nooit te misverstaan, waren altijd een genot om te lezen :)

En Eelke... meid... zoals ze het hier zeggen: It giet oan!
Maak er wat moois van en laat je niet gek maken!!
#3249187
:biggrin2:

Lieve allemaaltjes, dank voor de dankjes :biggrin2:

Ik heb het modereren jaren (geen idee hoeveel) met veel plezier en verve gedaan en nu was het tijd om de bijl het stokje over te dragen aan de jonge (urgche) generatie.
Zoals inmiddels wel duidelijk, draait BP ook zonder Lique achter de knopjes gewoon door :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door