Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3246426
pearlsofpassion schreef:Dat heb ik ook een keer gedaan...
Gewoon dat ik in de tuin zat. Hebben ze het toch nog bij de buren gedropt... Bezorger sprak naar het schijnt geen nederlands.... ::)

Dus ja, dat was ook geen succes...

Ik werk bij Zooplus met voorafbetaling en dat kan tot een week duren... Ik houdt daar rekening mee en bestel wanneer ik niet te veel te doen heb en dus thuis ben. Maar dan nog moet ik er die dag op wachten want in belgie inderdaad geen tijdvak...
Toen ik nog aan het werk was liet ik het gewoon daar bezorgen...
Het helpt natuurlijk wel als ze voor je buren echt een stukje moeten rijden :biggrin2:
Door hannabelgje
#3246457
Geen tijdvak ok dat kan nog, maar geen dag is echt erg lastig.
Het schijnt uit Polen te moeten komen. Op de site stond alles op voorraad en levering 1-2 dgn. Als dat dan niet lukt, dan laat je dat je klant even weten. Dat doet bol.stom ook echt altijd. Nu moet ik gaan bellen met zooplus en dhl om na te vragen wanneer ze het een keer denken te gaan leveren. Sorry mevrouw, ja daar heb ik wat aan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lil
#3246532
hannabelgje schreef:Geen tijdvak ok dat kan nog, maar geen dag is echt erg lastig.
Het schijnt uit Polen te moeten komen. Op de site stond alles op voorraad en levering 1-2 dgn. Als dat dan niet lukt, dan laat je dat je klant even weten. Dat doet bol.stom ook echt altijd. Nu moet ik gaan bellen met zooplus en dhl om na te vragen wanneer ze het een keer denken te gaan leveren. Sorry mevrouw, ja daar heb ik wat aan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Dat vind ik twee fouten: 1 dat het op voorraad staat en 2 dat je niet ff mailtje krijgt met sorry vertraagd.
Door hannabelgje
#3246538
Lil schreef:
Dat vind ik twee fouten: 1 dat het op voorraad staat en 2 dat je niet ff mailtje krijgt met sorry vertraagd.
En als je dan belt als klant dan vraag je als winkel toch even na aan de vervoerder hoe het zit ipv de klant het zelf uit te laten zoeken. Vind ik wel zo netjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door frodo quin
#3246561
Ik vind het dus ook niet kunnen dat dat zomaar zonder waarschuwing kan, maar zij blijkbaar wel. Ik heb toen ik het zelf had gemaild en toen kreeg ik dus gewoon antwoord dat het langer ging duren omdat het uit Duitsland kwam, geen "excuses voor het ongemak" oid.

Ik moet wel zeggen dat ik het in de pakweg 10 jaar dat ik bestel (enkele keren per jaar) nog maar 1 keer heb gehad,, dus vaak komt het niet voor.
Door frodo quin
#3246579
De laatste 5 jaar voor bij mezelf voornamelijk kattenbak zand, soms ook dingen als een nieuwe bak, hangmat, krabplank,... Vroeger ook eten voor de katten en eten, bodembedekking, toiletvulling en spulletjes voor de ratten. Ik bestel de laatste jaren ook voer voor mijn moeder haar kat (laat ik dan ook bij haar toe komen).
Door enya13
#3246584
ik heb ook nog nooit problemen met ze gehad. 1 mailtje 's avonds dat het afgegeven is aan post.nl en de vlg dag een t en t mailtje. inhoud klopt ook altijd. netjes verpakt, prima.
Door hannabelgje
#3246586
Too schreef:Is dat ook zo met zoiets simpels als kattenbakkorrels of gaat het om exotische zaken?
Ik heb kattenvoer besteld. Niet echt exotisch dus. Ik ga een paar daagjes weg en dan krijgen ze bij de oppas blikjes ipv vers.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Martine-Tom
#3246587
Het is de laatste tijd hopeloos geweest bij zooplus. Ik bestel er dus ook nagenoeg nooit meer omdat het zo lang duurt. Producten die los in een doos geflikkerd zijn en kapot of beschadigd aankomen. Dingen die ontbraken of verkeerde producten die geleverd werden. Toen ik nog katten had was ik een tevreden klant maar dat is al even geleden. Om me heen hoor ik ook veel klachten dus heb niet de indruk dat t al veel beter gaat nu.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3246724
enya13 schreef:ik heb ook nog nooit problemen met ze gehad. 1 mailtje 's avonds dat het afgegeven is aan post.nl en de vlg dag een t en t mailtje. inhoud klopt ook altijd. netjes verpakt, prima.

Hier ook nog nooit problemen gehad. Precies zoals je zegt.
Door eelke
#3246727
Nou dat is toch fijn voor ze :biggrin2:

Ik heb er ook niet te beste ervaringen mee. Maar ik bestel er maar af en toe wat en dan alleen dingen die ik niet perse ook meteen nodig heb.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door