Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3245849
Lizzy schreef:[jamaarjamaar]Je lijkt Leo wel! En daar zeg ik ook tegen "wie gaat ze dan uitlaten, de hondjes?" [/jamaarjamaar]


I know, ken het dilema, wilde alleen aangeven dat het niet enkel door de schoenen komt en dat ze bij jou misschien eerder "op" lijken omdat je ook die blessure hebt.
#3245851
Angelique schreef:I know, ken het dilema, wilde alleen aangeven dat het niet enkel door de schoenen komt en dat ze bij jou misschien eerder "op" lijken omdat je ook die blessure hebt.
Oh zo. Ja, dat speelt ook wel mee denk ik. Je voeten zijn gewoon gevoelig.... Maar, bij die Meindl's zijn de zolen echt gescheurd.
#3245852
Riek schreef:Balen van je schoenen.
Gewoon, nou ja gewoon... , terug sturen.
Voor die prijs mag je een goede schoen verwachten.

Heb even een vraagje over de Meindl's.
Hebben zij iets meer ruimte voor de tenen dan de Lowa's?
Bij Meindl hebben ze een serie met breedtematen. Dit is mijn 3e paar inmiddels uit die serie :-)
#3245855
Lizzy schreef:Oh zo. Ja, dat speelt ook wel mee denk ik. Je voeten zijn gewoon gevoelig.... Maar, bij die Meindl's zijn de zolen echt gescheurd.


Oke, scheuren trappen we niet in natuurlijk. Ik dacht dat alleen de demping weg was en dat voel je natuurlijk veel sneller als het daar al gevoelig is.
Door Lil
#3245876
Hope schreef:Manlief slijt zijn schoenen extreem snel af door zijn beperking. Daar moet echt elke vier, vijf maanden een volledig nieuwe zool + hak onder. Ik stuur de schoenen naar een speciale schoenmaker die wandelschoenen kan verzolen. Als de schoen verder sterk is scheelt dit echt veel geld. Paar dat manlief nu heeft voor op stal draagt hij dagelijks zo'n twee uur. De zolen zijn al tig keer vervangen maar de schoen zelf gaat al ruim twee jaar mee.
Zolen kosten 70 euro; de schoenen ook. Koste-batenanalyse zeg maar.

Ja zie je Martine. Ik mocht ook gewoon doorlopen met de peesplaatontsteking en het heeft hier ook geen schade opgeleverd.
#3245878
Lil schreef:Zolen kosten 70 euro; de schoenen ook. Koste-batenanalyse zeg maar.

Ja zie je Martine. Ik mocht ook gewoon doorlopen met de peesplaatontsteking en het heeft hier ook geen schade opgeleverd.
Goh joh, zei ik wat anders dan? Heb niet gezegd dat ze niet mocht lopen, maar dat alleen 8 km wandelen, buiten de rest om, wellicht wat teveel was.
Door Lil
#3245889
Angelique schreef:Goh joh, zei ik wat anders dan? Heb niet gezegd dat ze niet mocht lopen, maar dat alleen 8 km wandelen, buiten de rest om, wellicht wat teveel was.
Ik ging letterlijk in op die 8 km; die liep en loop ik ook ; precies 8 per dag met de honden (buiten huishouden, pauze, boodschappen doen etc etc) en dat was niet te veel. Kreeg toen ook continu van mijn omgeving te horen joh je moet minder doen, terwijl deskundigen zeiden nee je doet het prima.

Dus misschien kan Lizzy het beste naar de "artsen" luisteren, want wij worden het niet eens mbt wat beter is en ik ben niet deskundig deel alleen mijn ervaring.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3245894
Lil schreef:Zolen kosten 70 euro; de schoenen ook. Koste-batenanalyse zeg maar.

Ja zie je Martine. Ik mocht ook gewoon doorlopen met de peesplaatontsteking en het heeft hier ook geen schade opgeleverd.
Zolen kosten 35 euro. Schoenen voor hem bijna 200 euro.
Door miik
#3246011
Lizzy schreef:Hahahahaha, dat zou natuurlijk ook kunnen ;D ;D ;D

Maar jeetje, jij doet dus ook heel kort met je schoenen :-X . Wat is er stuk aan deze?


De zool gaat los van de schoen, aan de rechterkant vd linkerschoen en de linkerkant vd rechterschoen, ter hoogte waar de veters beginnen... ik had eerst een ander model, maar die kreeg dat ook (*te snel). Heb al bij 2 paar nieuwe zolen gehad, maar de zool is dan stugger dan de schoen zelf- en dat is leuk om de schoen daarna als reserve te houden, maar hij loopt nooit zo lekker meer.

Ohja, dit is dit keer een herenmodel, omdat ze dachten dat het door mn brede voorvoet kwam- en deze had meer ruimte, dus zouu het probleem over moeten zijn....
#3246069
Wandelschoenen gaan hier ook nooit heel lang mee. Enige merk en model wat hier goed gaat zijn de dogwalkers die pettowel verkoopt. Die kunnen zeewater, slijk, slib, modder, zand, stenen en allerhande andere narigheid aan en gaan nu hun 4e herfst/ winterseizoen in. En ze blijven waterdicht, ook heel fijn.

Van Meindl had ik wel beter verwacht, peperdure schoenen..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door