Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3245293
Senta schreef:Nou heb inmiddels aangifte gedaan.

Waar het op neerkomt, zolang er niet meerdere meldingen komen, en je hond niet van onder tot boven en van links naar rechts wordt opengereten kunnen ze niks doen.
Agressieve honden mogen gewoon loslopen in losloopgebieden, alleen als het daarbuiten gebeurd wordt slechts!! de APV overtreden en kunnen ze ene boete riskeren.

Wat een land, alles mag elkaar dus gewoon verrot lopen bijten, heb je schade? Jammer joh, civiele procedure.
Tsjah, brutalen hebben de halve wereld, en de andere helft pakken ze gewoon... En als je bang bent, ga je zelf maar weg....
Gelukkig gaat het hier nog altijd goed, meeste mensen weten dat ik ze ontwijk, meeste mensen hebben gezien hoe wij aangevallen werden dus snappen het, en anders horen ze het wel ;) Deze man (her)kende ik ook niet ::)
#3245339
Senta schreef:Nou heb inmiddels aangifte gedaan.

Waar het op neerkomt, zolang er niet meerdere meldingen komen, en je hond niet van onder tot boven en van links naar rechts wordt opengereten kunnen ze niks doen.
Agressieve honden mogen gewoon loslopen in losloopgebieden, alleen als het daarbuiten gebeurd wordt slechts!! de APV overtreden en kunnen ze ene boete riskeren.

Wat een land, alles mag elkaar dus gewoon verrot lopen bijten, heb je schade? Jammer joh, civiele procedure.
Tja idd wat een land . Maar hoe slechter je bent ..... hoe beter het je vergaat blijkbaar
Het komt er straks blijkbaar ooit op neer dat niet -agressieve honden hun leven moeten slijten in onze achtertuinen
Omdat het op straat of waar dan ook niet veilig meer is . En alle tokkies kunnen overal gewoon hun gang gaan
#3245509
smulpaap schreef:Tja idd wat een land . Maar hoe slechter je bent ..... hoe beter het je vergaat blijkbaar
Het komt er straks blijkbaar ooit op neer dat niet -agressieve honden hun leven moeten slijten in onze achtertuinen
Omdat het op straat of waar dan ook niet veilig meer is . En alle tokkies kunnen overal gewoon hun gang gaan
Of ze zijn druk aan het broeden op een nieuwe RAD wet.....en dat zou ik nog niet eens zo heel erg vinden. Wat er nu aan de hand is gaat nu iig radicaal de verkeerde kant op.
#3245524
Senta schreef:Of ze zijn druk aan het broeden op een nieuwe RAD wet.....en dat zou ik nog niet eens zo heel erg vinden. Wat er nu aan de hand is gaat nu iig radicaal de verkeerde kant op.
Wij zijn net terug van vakantie , ik hoorde vanmorgen dat het hier in de buurt ook weer eens raak was
Een vrouw die ik ken , ze heeft een keurig opgevoed klein ras
Ze liep haar ronde en op de terugweg kwam er weer een agressieveling tevoorschijn , uit de garage die openstond
De hond had vrij spel , eigenaar was er niet bij . Maar de hond was dus nog wel in de garage
Twee dagen daarna is dat zelfde hondje weer gegrepen , toen sprong er een Staff over een hekje heen
Fysiek gezien is het redelijk goed afgelopen met dat hondje , maar die vrouw durft dus ook de straat niet meer op hoorde ik
Ik heb haar zelf nog niet gesproken , ga morgen eens even naar haar toe
#3245530
smulpaap schreef:Wij zijn net terug van vakantie , ik hoorde vanmorgen dat het hier in de buurt ook weer eens raak was
Een vrouw die ik ken , ze heeft een keurig opgevoed klein ras
Ze liep haar ronde en op de terugweg kwam er weer een agressieveling tevoorschijn , uit de garage die openstond
De hond had vrij spel , eigenaar was er niet bij . Maar de hond was dus nog wel in de garage
Twee dagen daarna is dat zelfde hondje weer gegrepen , toen sprong er een Staff over een hekje heen
Fysiek gezien is het redelijk goed afgelopen met dat hondje , maar die vrouw durft dus ook de straat niet meer op hoorde ik
Ik heb haar zelf nog niet gesproken , ga morgen eens even naar haar toe
Alhoewel binnen blijven imo de oplossing niet is zou in haar geval ook niet meer buiten durven denk ik. Twee keer in twee dagen, zelfs zonder noemenswaardige schade traumatiserend.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door