Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3358505
-Annemarie- schreef:;D ;D ;D

Is 't nog wat geworden?
Jaaaa! Sien had de muis gevangen! Ik lag al op bed en meneer kwam het vertellen. Tegelijkertijd hoorde ik Sien buiten loeien ("Ik heb hem gevangennnnnn!") :biggrin2:
Ik had toen al voor de gein gezegd dat zo'n muis nooit alleen komt, maar altijd zn hele familie meeneemt en helaas bleek dat ook zo te zijn. Toen Sien zat uit te buiken, kwam er al weer een nieuwe muis voorbij. En toen heeft meneer maar klemvalletjes neergezet.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3358506
Jullie kennen vast wel de filmpjes van Luckytv van Willy en Max. En dan vooral hoe Max lacht in die filmpjes, als een soort hinnikend paard.
Lennard lacht ook zo :biggrin2: Het is echt heel grappig. Staan de Teletubbies op en komt Tinkywinkie weer tevoorschijn, hoor je ineens oorverdovend gehinnik vanaf het vloerkleed komen :biggrin2:
#3358511
koekje schreef:Jullie kennen vast wel de filmpjes van Luckytv van Willy en Max. En dan vooral hoe Max lacht in die filmpjes, als een soort hinnikend paard.
Lennard lacht ook zo :biggrin2: Het is echt heel grappig. Staan de Teletubbies op en komt Tinkywinkie weer tevoorschijn, hoor je ineens oorverdovend gehinnik vanaf het vloerkleed komen :biggrin2:
Ik ben een beelddenker, maar blijkbaar beeld én geluiddenker ;D :D :biggrin2:
#3358520
koekje schreef:Jullie kennen vast wel de filmpjes van Luckytv van Willy en Max. En dan vooral hoe Max lacht in die filmpjes, als een soort hinnikend paard.
Lennard lacht ook zo :biggrin2: Het is echt heel grappig. Staan de Teletubbies op en komt Tinkywinkie weer tevoorschijn, hoor je ineens oorverdovend gehinnik vanaf het vloerkleed komen :biggrin2:
Nee, ken ik niet. :(
Maar lachende peuters zijn altijd hilarisch en vreselijk aanstekelijk. :biggrin2:

Spelen ze de Teletubbies op de Nederlandse tv? Zo ja, waar en wanneer?
Laurens heeft een schooltas van de Teletubbies, want die heeft hij zelf gekozen. Maar hij kent ze verder niet en ik denk wel dat hij het leuk zou vinden.
Bij ons spelen ze het niet meer...
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3358573
koekje schreef:Jaaaa! Sien had de muis gevangen! Ik lag al op bed en meneer kwam het vertellen. Tegelijkertijd hoorde ik Sien buiten loeien ("Ik heb hem gevangennnnnn!") :biggrin2:
Ik had toen al voor de gein gezegd dat zo'n muis nooit alleen komt, maar altijd zn hele familie meeneemt en helaas bleek dat ook zo te zijn. Toen Sien zat uit te buiken, kwam er al weer een nieuwe muis voorbij. En toen heeft meneer maar klemvalletjes neergezet.
;D ;D ;D Top kat! :thumbsupup:


Hier zien we de huismuis ook al weer rondscharrelen. Zolang 'ie niet binnen komt vind ik het prima. Intussen staat alles in de voorraadkast in dozen, het ontmoedigingsbeleid is aangescherpt. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3361705
Zo, moest even graven voor dit topic! ;D

Gisteren samen met dochter een adventskrans gemaakt. Zag hele mooie in het tuincentrum, maar wat een prijzen! :o
Het was super gezellig en de krans is boven verwachting mooi geworden. ;D Ben niet zo'n crea bea. ;)
De adventster is in elkaar gezet, die hangt ook.

Vrijdag gaat Moyra naar de Da, er zit weer een ondertandje los en de rest wordt gesaneerd. Voor een hond van ruim 12 is ze verder super goed (knock on wood) alleen haar gebit is een ramp. Toen we haar kregen was het al zo, maar bij een dame op leeftijd valt het niet mee om het netjes te houden.
Door hannabelgje
#3361723
Afgelopen weekend groentenmix gemaakt voor Zoë. Ik kwam verse kurkuma tegen en dacht, goh dat kan ik er ook wel door doen. Resultaat: keuken geel, handen geel, slowjuicer geel, afwasborstel geel. Kortom alles geel. Nie handig nie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3361729
hannabelgje schreef:Afgelopen weekend groentenmix gemaakt voor Zoë. Ik kwam verse kurkuma tegen en dacht, goh dat kan ik er ook wel door doen. Resultaat: keuken geel, handen geel, slowjuicer geel, afwasborstel geel. Kortom alles geel. Nie handig nie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
;D :biggrin2: ....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door