Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3339147
Dochterlief had maandag een touwtjespring-les bij gym. Allemaal coole moves geleerd, en de ouders mochten ook nog even komen kijken. Ja, hadden ze niet gezegd dat het de bedoeling was dat de ouders ook mee zouden doen :-X (maar ik kon het nog :cool:)

Na de les een professioneel springtouw gekocht voor beide dametjes, en nu spring ik ook elke dag een paar minuutjes mee. Jemig wat voel je dat in je lijf zeg! Kan ik toch nog efficiënt sporten met mijn drukke werkschema! :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3339151
constance.blokzijl schreef:Op RTLz de docu van Avicii an het kijken aangezien we tegenwoordig Netflix-loos zijn....
Hoe moeilijk lijkt het me om een introverte, verlegen knul te zijn en dan al zo enorm succesvol waarbij je succes inhoud dat je voor mega veel mensen moet optreden......
Vergeet ook niet de combi met het continu reizen door de tijdzones zonder acclimatiseren :-X
#3339159
Kim_S schreef:Dochterlief had maandag een touwtjespring-les bij gym. Allemaal coole moves geleerd, en de ouders mochten ook nog even komen kijken. Ja, hadden ze niet gezegd dat het de bedoeling was dat de ouders ook mee zouden doen :-X (maar ik kon het nog :cool:)

Na de les een professioneel springtouw gekocht voor beide dametjes, en nu spring ik ook elke dag een paar minuutjes mee. Jemig wat voel je dat in je lijf zeg! Kan ik toch nog efficiënt sporten met mijn drukke werkschema! :D
Ja! Dat voel je!
Ik heb het ook ooit geprobeert om in conditie te blijven en wat aan de lijn te werken. Vroeger kon ik gewoon uren aan een stuk doorgaan. Geen moves daarom maar gewoon rustig ontspannen springen. Ik vond dat heerlijk als kind. Maar als volwassene viel dat toch echt tegen... :-X
Ik ging dan maar opbouwen, maar ik denk dat ik het na de volle 3 keren, heel toevallig, vergeten ben. ::)

Ik duim dat je dochters je kunnen motiveren! :biggrin2:
#3339192
dinky89 schreef:
Vergeet ook niet de combi met het continu reizen door de tijdzones zonder acclimatiseren :-X
Na de docu gekeken te hebben denk ik dat hij daar nog het minst last van had, iemand die volledig in paniek is omdat hij nog 8 optredens moet doen contractueel in Las Vegas en het letterlijk daardoor benauwd krijgt en enige manier om daar iets makkelijker mee om te gaan is alcohol omdat dat tenminste iets ontspant vind ik echt super heftig.....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3339581
Vandaag is het een jaar geleden dat we voor het laatst "gewoon" bij mijn omaatje op bezoek waren, en ze zó blij was om mij en de kindjes te zien. Praten lukte niet meer, maar ze glunderde en genoot van de kindjes die nóg een koekje, en nóg een koekje, en daarna nóg een koekje mochten van oma-oma :smitten:

Een dag later was ze al niet meer aanspreekbaar en ben ik in Nijmegen gebleven om bij haar en mijn moeder te kunnen zijn, en op 3 mei is ze overleden. Wat mis ik haar nog steeds vreselijk zeg... Ik kan elke minuut van die week nog zo voor me zien... :'(
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3339737
Wat verdrietig Kim, maar dat jij je elke minuut kan herinneren, betekent ook dat je elke minuut bij haar bent geweest. Oma is niet alleen gegaan, ze was omringd door liefde toen ze ging :bigarmhug:
Door zurca
#3339876
Kim, :bigarmhug: :bigarmhug:

Onze rentevasteperiode gaat aflopen...Dus nu van alles aan het uitzoeken, wat een gedoe zeg als je er amper wat van begrijpt. Bij onze hypotheekverstrekker gekeken wat een adviserendgesprek kost. Het was maar goed dat ik erbij zat want tjeeee wat een kosten :-X
Door hannabelgje
#3339916
zurca schreef:Kim, :bigarmhug: :bigarmhug:

Onze rentevasteperiode gaat aflopen...Dus nu van alles aan het uitzoeken, wat een gedoe zeg als je er amper wat van begrijpt. Bij onze hypotheekverstrekker gekeken wat een adviserendgesprek kost. Het was maar goed dat ik erbij zat want tjeeee wat een kosten :-X
Bij ons zijn die gesprekken gewoon kosteloos...... wij hebben een aantal verschillende banken een berekening laten maken en zijn voor de goedkoopste gegaan. Ging allemaal best makkelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3339920
hannabelgje schreef:Bij ons zijn die gesprekken gewoon kosteloos...... wij hebben een aantal verschillende banken een berekening laten maken en zijn voor de goedkoopste gegaan. Ging allemaal best makkelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Een berekening laten maken is iets anders dan een adviesgesprek. Bij een adviesgesprek dient de adviseur volledig geschoold en actueel op de hoogte te zijn om een volledig en passend advies aan te bieden. Een berekening is in principe kosteloos, maar of je in deze tijd nog alleen een berekening kunt krijgen in NL betwijfel ik.
En ja, die kosten zijn hoog, maar de kosten van het schip in gaan met een niet passende hypotheek ook. Niet leuk, wel belangrijk.
Door eelke
#3339921
zurca schreef:Kim, :bigarmhug: :bigarmhug:

Onze rentevasteperiode gaat aflopen...Dus nu van alles aan het uitzoeken, wat een gedoe zeg als je er amper wat van begrijpt. Bij onze hypotheekverstrekker gekeken wat een adviserendgesprek kost. Het was maar goed dat ik erbij zat want tjeeee wat een kosten :-X
Wij bleven bij dezelfde hypotheekverstrekker, en kregen een simpel overzichtje met looptijden en rente. Kruisje zetten en klaar :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door