Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door arenda
#3310493
Het heeft er toe geresulteerd dat ze nu volledig thuis zit. Je kan bijna spreken van een vorm van burn-out, wat een vijfdaagse schooldag was echt niet te doen voor haar. Daarbij nog hooggevoelig en je had het cirkeltje rond. Toen ze nog klein was zetten we s nachts vaak een videoband op. Niet ideaal, maar zo konden we zelf nog wat slapen. Eigenlijk nooit zo erover gedacht om er hulp bij te halen. Er was op dat moment een (heel moeilijke) puberbroer in huis, die buiten de afleiding zich 's nachts ook regelmatig met de jongste bezighield. Die tijd sliep ik ongeveer 5 uur per nacht, en dat idd nog vaak onderbroken ook. Nu vermaakt ze zich zelf wel, maar echt iets met zijn allen afspreken valt niet mee. En het is natuurlijk niet alleen met slapen, maar de hongermomenten zijn ook heel anders. Haar etmaal bestaat ongeveer uit 25 uur, dus wij gaan iedere keer een uur later. Maar net zomin handig.
Door Siberienne
#3310503
eelke schreef:Nou inderdaad. Mijn vriendin werkt bij de instelling waar ze hun onderzoeken hebben .

Ik hoop dat eea betert naarmate hij opgroeit.

Welke instelling is dat? Ik heb een kennis die al heel lang kampt met slaap-waak ritme problemen en burn-out thuis zit. Ze komen er bij haar ook niet goed uit hoe nu verder....


Ik was vandaag eindelijk naar de fysio om te kijken of ik nog te trainen ben om weer te kunnen hardlopen, ik krijg als ik meer dan kwartier loop steeds last van oude rugblessure van ongeluk. Met maandje of 3 krachttraining verwachting weer op uurtje lopen te kunnen komen. #zouzofijnzijn
Ik ben die zeurpijn wel zat... maar hij kon me precies aanwijzen waar ik met mijn houding de mist in ging. Ik mis gewoon de kracht om mezelf daar rechtop te houden. Dat is op te lossen volgens hem!
Door eelke
#3310505
Siberienne schreef:Welke instelling is dat? Ik heb een kennis die al heel lang kampt met slaap-waak ritme problemen en burn-out thuis zit. Ze komen er bij haar ook niet goed uit hoe nu verder....


Ik was vandaag eindelijk naar de fysio om te kijken of ik nog te trainen ben om weer te kunnen hardlopen, ik krijg als ik meer dan kwartier loop steeds last van oude rugblessure van ongeluk. Met maandje of 3 krachttraining verwachting weer op uurtje lopen te kunnen komen. #zouzofijnzijn
Ik ben die zeurpijn wel zat... maar hij kon me precies aanwijzen waar ik met mijn houding de mist in ging. Ik mis gewoon de kracht om mezelf daar rechtop te houden. Dat is op te lossen volgens hem!
Kempenhaeghe. Ze doen ook wel meer slaaponderzoeken enzo.

Fijn dat er wat aan je rugproblemen te doen is!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3310510
Het is gelukt: 2 baby's in 1 doek (op de buik), in theorie zou vera er nog op de rug bij kunnen. Dus ik kan binnenkort weer naar de toko als eerste winkeluitje sinds hoogzwanger en bevalling. Ik heb maandenlang hormonaal geen curry kunnen eten, dus inmiddels daar best zin in.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3310512
koekje schreef:Het is gelukt: 2 baby's in 1 doek (op de buik), in theorie zou vera er nog op de rug bij kunnen. Dus ik kan binnenkort weer naar de toko als eerste winkeluitje sinds hoogzwanger en bevalling. Ik heb maandenlang hormonaal geen curry kunnen eten, dus inmiddels daar best zin in.
Ik moest hieraan denken, voor over een paar jaar :biggrin2:
image.png
image.png (306.59 KiB) 2421 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3310513
koekje schreef:Het is gelukt: 2 baby's in 1 doek (op de buik), in theorie zou vera er nog op de rug bij kunnen. Dus ik kan binnenkort weer naar de toko als eerste winkeluitje sinds hoogzwanger en bevalling. Ik heb maandenlang hormonaal geen curry kunnen eten, dus inmiddels daar best zin in.
Wow wat knap! Zal lekker zijn om weer ff te kunnen winkelen.
Door smulpaap
#3310573
Gelukkig niets kwaadaardigs gevonden bij zoonlief . Hij moet nog wel terug naar de afdeling Dermatologie , om te bespreken hoe het vervolg van de behandeling eruit komt te zien . Toch een kijkoperatie en het aangedane weefsel verwijderen ,of de huidige behandeling nog even voortzetten
Er komt nu dagelijks een wondverpleegkundige .
#3310602
smulpaap schreef:Gelukkig niets kwaadaardigs gevonden bij zoonlief . Hij moet nog wel terug naar de afdeling Dermatologie , om te bespreken hoe het vervolg van de behandeling eruit komt te zien . Toch een kijkoperatie en het aangedane weefsel verwijderen ,of de huidige behandeling nog even voortzetten
Er komt nu dagelijks een wondverpleegkundige .
Dat is dan in elk geval een hele opluchting!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door