Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3251301
Fijn Marloes dat alles verder goed is en je alleen teruggefloten wordt doordat je teveel gedaan hebt :-* :-*

wat een onwijs mooie foto van de echo. Bijzonder jullie kindje, nog geen 13 wkn oud :smitten:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3251412
Wat een bijzonder plaatje!

En wat leuk dat het nu al fotomodel is. Toch nog ergens een voordeel van het weinige buikvet dat je hebt....
Hoop zo dat jij je snel weer wat beter gaat voelen zonder gelijk terug te worden gesmeten in misselijkheid wanneer je iets doet :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3251450
Update van vandaag: bijna onderuit gegaan in de douche nadat ik begon met spugen en er gewoon maar geen eind meer aan kwam. Met een drijfnat lijf plat op de koude tegelvloer gaan liggen en toen werd het beter.
Les 3698: niet douchen zodra je het bed uit komt :-X
Gebruikersavatar
Door Radja
#3251492
Wat een schitterende 3d foto! Heel bijzonder voor jullie, zo'n foto van jullie kindje!

Jemig Marloes,bijna vallen onder de douche,pfffff doodeng! Kan je geen douchekrukje neerzetten,zodat zoiets niet meer kan gebeuren?

:bigarmhug: :bigarmhug: :-*
Door Borke
#3251514
Hope schreef:Update van vandaag: bijna onderuit gegaan in de douche nadat ik begon met spugen en er gewoon maar geen eind meer aan kwam. Met een drijfnat lijf plat op de koude tegelvloer gaan liggen en toen werd het beter.
Les 3698: niet douchen zodra je het bed uit komt :-X
Het klinkt harteloos koud, maar ik hoop dat je me inmiddels wat beter kent:

Kan je er zelf ook de humor van inzien, van zo'n scène?
Als mij iets vervelends overkomt waar ik of heel kwaad of heel verdrietig van word, dan probeer ik me dat als een (overdreven) scène uit en tekenfilm voor te stellen. Vaak kan ik dan toch nog wel om mezelf lachen. Dat relativeert en helpt mij over dat lastige moment heen.
Ik vroeg me af of dat voor jou als "les 2017 of 18" was?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3251527
Radja schreef:Wat een schitterende 3d foto! Heel bijzonder voor jullie, zo'n foto van jullie kindje!

Jemig Marloes,bijna vallen onder de douche,pfffff doodeng! Kan je geen douchekrukje neerzetten,zodat zoiets niet meer kan gebeuren?

:bigarmhug: :bigarmhug: :-*
Ja, dat ga ik nu ook gebruiken als het beter gaat. Het kan nogal snel omslaan blijkbaar.
Maar dan nog, ook als ik een krukje had gebruikt (wat er gewoon is ::) ) dan was het enorme spugen niet minder geworden. Of het nu de warmte was, of de vochtige lucht, geen idee. Maar het begon te tollen in mijn hoofd en ik moest die douchebak uit. Afijn. Vandaag ga ik pas douchen als manlief terug is van zijn werk.

@ Borke: normaal kan ik echt van dingen de humor wel inzien maar als ik mijn maag zo ongeveer uitkots dan lukt me dat niet meer. Nooit geweten dat een mens zo ongelooflijk beroerd kan zijn. Er is nog wel humor, hoor. Zoals bij de psychologe, waarbij ik zei: het is toch onvoorstelbaar dat een mens zich zo ellendig kan voelen door een kind van negen centimeter?! Zegt ze doodleuk: moet je eens bedenken hoe dat is zijn als ze 1.70 m. zijn.
;D
Ik hou daar wel van.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3252551
Update:

Het gaat beter heb ik het idee. Nog steeds ben ik continu misselijk en ik geef nog veel over. Maar eten gaat beter. Ik eet nu 2x per dag fruit uit blik. Vers fruit is hopeloos, dat komt er direct uit. Enige wat goed gaat zijn aardbeien en frambozen. Maar fruit uit blik gaat dus ook. Peren, perzik, ananas, coctailfruit... Dat gaat goed.
De diëtist zegt dat er toch echt nog wel goede vitaminen in zitten en dat het dus een waardevolle aanvulling is.

Verder eet ik kwark en ijs. En op een goede dag gaat een witte boterham met suiker en aardbeien ook wel goed.
Het constante liggen is vervelend. Ik verveel me geregeld en ik heb pijn aan de plekken waar het bot dicht onder de huid ligt. Het is niet verder open gegaan en de plekken die open waren zijn, op ééntje na, genezen.

De bloeduitslagen waren goed dus met de verhoudingen vitaminen gaat het gelukkig goed.
#3252555
Voorzichtig positief is ook positief! Fijn om te lezen dat je wat meer voedsel kunt binnenhouden. Suiker schijnt het toverwoord te zijn, hè? Als er maar geraffineerde suikers in zitten, lust je lijf het wel! :D Misschien heb je altijd zó gezond gegeten dat je lichaam geraffineerde suikers niet meer als voedsel herkent, en ze dus niet afstoot. :P
Sapjes zijn ook nog geen optie?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door