Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3251502
Heeej, je krijgt de smaak te pakken met de foto's ;D ;D ! Wat geweldig!!!!! Zucht, wat een heerlijke puppy's :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3251503
Jantina schreef:Nou ik weet dus sinds de nieuwe BP versie niet meer hoe ik hier foto's plaats.... Vandaar nog geen topic, erg he?
Van harte gefeliciteerd met de pups!

Aan foto's plaatsen is toch niets veranderd? Je hebt facebook toch? Dan klik je daar op de foto met je rechtermuisknop "afbeeldingslocatie kopieren" en hier in een bericht klik je op de knop Img en plak je de link tussen de [img]en[/img]. Moeilijker is het niet :)
Door Jantina
#3251539
Nou ik ga straks eens een poging wagen. Beetje druk hier want we zijn vandaag bij gaan flessen. Meer eten dan dat ze nu doet kan Saar niet, en sinds een paar dagen komen er enkele te weinig bij. Fanatiek aan de beste spenen leggen geeft resultaat bij die 3, maar zorgt weer dat anderen veel te weinig groeien. Tsja dan zal er wel te weinig zijn!
Door Danny
#3251754
Van harte met de pups! Kom maar op met de foto's!
Alles al een baasje? of gaat er wat blijven?
Door Danny
#3252386
yorokobi schreef:Alles heeft een baasje ja. Helaas kan ik niks aanhouden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is altijd jammer, dan maar extra genieten deze weken dan deze twee schatjes!
Door Jantina
#3252951
Echt waar, ik ken geen schattigere pups dan die van jouw! Wat een beertjes!!!
Hier ook alle pups vergeven en er blijft niks. Zeg ik nu...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door