Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3246482
Inmiddels vier weken verder , afgelopen Maandag weer bloedonderzoek gehad en naar het lab gestuurd . Vandaag de uitslag
Er is vooruitgang , maar de waardes zijn nog steeds niet zoals ze behoren te zijn . We gaan dus weer vier weken door met de therapie , hierna weer bloedonderzoek
Door smulpaap
#3247039
tt-tjes schreef:Wat jammer dat het nog niet goed is. Hoe hoog waren haar waardes nu?
Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd . Het gaat in elk geval de goede kant op
Ik heb momenteel ook andere omstandigheden
En met Tessa gaat het ook niet lekker , die zit ook in de medische molen
Dus daar zijn we ook druk mee
Door frodo quin
#3247081
smulpaap schreef:Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd . Het gaat in elk geval de goede kant op
Ik heb momenteel ook andere omstandigheden
En met Tessa gaat het ook niet lekker , die zit ook in de medische molen
Dus daar zijn we ook druk mee
Oei, veel aan je hoofd zo te horen. Sterkte en beterschap voor je meiden.
Door Lizzy
#3247084
smulpaap schreef:Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd . Het gaat in elk geval de goede kant op
Ik heb momenteel ook andere omstandigheden
En met Tessa gaat het ook niet lekker , die zit ook in de medische molen
Dus daar zijn we ook druk mee
Oh jee......... Wat vervelend.......... Veel sterkte :-*
Door Lil
#3247086
smulpaap schreef:Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd . Het gaat in elk geval de goede kant op
Ik heb momenteel ook andere omstandigheden
En met Tessa gaat het ook niet lekker , die zit ook in de medische molen
Dus daar zijn we ook druk mee

Oei.... gelukkig ook beetje goed nieuws dat het iets verbeterd is.

Sterkte met beiden! :-* :-*
Door smulpaap
#3248039
We zijn weer thuis . Onze zoon en zijn inmiddels hoogzwangere vriendin hadden een auto ongeluk gehad
""Gelukkig "" was het onze zoon die letsel had en niet zijn vriendin en Duo en Penotti ( ze verwachten een tweeling )
Maar de zwangerschap begint zwaar voor haar te worden , en ze kan dus al veel niet meer zelf
Er waren dus helpende handjes nodig daar . R is vanwege het ongeluk nog uitgebreid onderzocht in het z-huis ... alles was gelukkig in orde
Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg toen ik het bericht hoorde over het ongeluk
Wij zijn inmiddels afgelost door familie van R . En onze zoon maakt het ook weer goed .

Amber mag doorgaan met de drab tot het volgende bloedonderzoek . Ze verdraagt het erg goed , is niet misselijk en heeft geen buikpijn
Ze poept eenmaal daags en de ontlasting is goed van geur en kleur . Ze heeft volop eetlust , is niet hijgerig meer en is erg energiek
Al begrens ik haar wel . Ze is nog niet de oude . Ze is wel wat afgevallen , maar ja . Erg mager voedsel
Doel is om toch weer terug te gaan op vers . Maar eerst de waardes maar afwachten , 17 Okt moet er weer geprikt worden
En mocht vers toch niet meer lukken , dan is dat maar zo . Ze wordt Zondag 11 jaar . En stel , ze blijft het hier toch beter op doen ....
Dan mag ze de tijd die ze nog heeft lekker haar drab eten . Dan heeft de oude tut geen ongemak etc
Een hondenleven is al kort genoeg .

Van Tessa hopen we einde van deze maand de uitslagen te krijgen . En dan gaat Erwin speuren waar de schoen precies wringt
Erwin denkt aan een intolerantie . Haar vacht begint een waar drama te worden .
Ondanks dat ze oud is hebben we gekozen voor gericht behandelen , en het probleem niet ""onder het kleed "" vegen dmv alleen symptoombestrijding
Daar is ze nog veel te goed voor , ze heeft nog geen ernstige ouderdomskwalen en de meest belangrijke waardes zijn nog dik in orde
Door fransbulletje
#3248170
Dat is wel even schrikken, gelukkig is het goed afgelopen.
Hoop dat er gevonden wordt wat er met Tessa aan de hand is.
Als Pretletter het goed doet op de drab zou ik gezien haar leeftijd daar ook niet mee zitten.
Al bijna 11 jaar, geniet van elkaar! :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door