Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door estherdalmaat
#3238297
Ik ben al een tijd niet meer actief geweest op bp, wel meegelezen en geleefd.
Guus is nu drie jaar en het gaat hartstikke goed met hem. Het is een heerlijke, lieve, gekke hond.
Ik zoek voor hem een oppas omdat ik in oktober een week op vakantie ga. Al iedereen in m'n omgeving bevraagd maar tot nu toe geen resultaat. Hij is best sterk en kan wat reactief zijn aan de lijn dus kan hem ook niet overal kwijt. Laat staan dat ze met rauw voer aan de slag willen ;)

Wie kent iemand die opvangt aan huis? Liefst in Zuid-Holland. Omgang met andere honden geeft eigenlijk nooit problemen, katten is hij niet gewend.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3238734
Je zou Marthy kunnen contacten, wellicht heeft zij dan plek.
Ik ken haar vanuit het dierenasiel, waar ze zelf liep met verschillende (moeilijke) honden. Ook had ze flinke ervaring met haar eigen hond Henk(de tank), daarna is ze gedragstherapeut geworden. Vers vlees verwacht ik niet dat dat een probleem zal zijn.

http://www.tantemarthy.nl/
Door M@rina
#3238974
Yep Tante Marthy :thumbup: Ik ken haar persoonlijk, wordt niet warm of koud van een beetje complexe honden.Ze is ook gedragstherapeut, weet alles van Bach bloesems en ze voert, na dat ik haar getipt heb ook rauw.
De honden leven bij haar in huis, op de bank of de mand van eigen honden ;)

Mijn man heeft haar website gemaakt :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door