Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3237698
Ik mis een gen om dit leuk te vinden vrees ik... ;D
Net als EK en WK voetbal..het doet me niets.
Dus nee...ik kijk dus niet en krijg er niets van mee.
Maar voor de kijkers hier.....veel plezier! :-*
Laatst gewijzigd door Diego op za 06 aug 2016, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#3237707
eelke schreef:Ja als er een blijft zitten is het logisch dattie wint!

Majka die van de kopgroep bleef zitten werd 3e, de Belg zat nog daarachter met een Deen. Belgen nu dus al hun eerste goud te pakken :o
Gelukkig hadden ze groen gaasnet langs parcours geplaatst, heeft volgens mij veel drama voorkomen!
#3237710
Ok vandaag is het niet de dag van de favorieten bij het handbal. Na verlies van Nederland en Noorwegen, verliest ook Zuid-Korea. Zij verloren van Rusland. Laat Nederland 2 wkn geleden daar tegen geoefend hebben en die wedstrijd nog won.
#3237722
Mandarijn schreef:Heb je je stinkende best gedaan om op de Olympische Spelen te staan, breek je je been. (Een Franse turner heeft zijn been gebroken)
Update: de Franse turner heeft net onder zijn knie een dubbele beenbreuk opgelopen.

Update 2: Tijdens de oefening op het paard is hij met de landing helemaal verkeerd terecht gekomen. Vreselijk voor de turner en de ploeg.
#3237727
Mandarijn schreef:Update: de Franse turner heeft net onder zijn knie een dubbele beenbreuk opgelopen.

Update 2: Tijdens de oefening op het paard is hij met de landing helemaal verkeerd terecht gekomen. Vreselijk voor de turner en de ploeg.
Ik.zie het net gebeuren, echt afschuwelijk om te zien. En zo je droom in duigen :(
#3237741
Mandarijn schreef:Heb je je stinkende best gedaan om op de Olympische Spelen te staan, breek je je been. (Een Franse turner heeft zijn been gebroken)

Wat lag dat been er vreselijk bij! Gruwelijk :'( werd er helemaal naar va!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door