Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ramses1
#3235679
NAH had ik al eens ergens gelezen maar dat een trap van een paard er de oorzaak van was wist ik niet.
Wat een heftig verhaal en wat heb jij een prestatie geleverd, samen met alle doktoren en andere hulpverleners.
Gefeliciteerd met je 2e verjaardag!
Door Lizzy
#3235692
Een soort van gefeliciteerd met je 2de verjaardag :-*
Ik wist het wel van de trap van dat paard. En ik vind het een enorm wonder dat je dan van paarden ook nog eens je beroep hebt gemaakt en je getrouwd bent met een paardenman. Ik denk dat je op vele fronten uniek bent maar dit maakt je wel heel bijzonder!
Door Tibbies
#3235696
Gefeliciteerd, Leve het Leven!

Brok in mijn keel en tranen over mijn wangen, zo herkenbaar......
Wat kan jij dit allemaal toch mooi verwoorden. Ook ik heb NAH en ben ook blij dat ik nog leef.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3235703
Je bent echt een topper Marloes!! Hoe je ondanks pijnen en dergelijke zo positief in het leven staat. Je ook niet uit het leven laat slaan zoals onlangs met het voorval met Nelson...... Je gaat door, ook door je angsten........ ik ben serieus jaloers op jou, hoe jij je niet uit het leven laat slaan..... menigeen zou nooit, maar dan ook nooit meer een paard willen zien........ :-* :-* :-* :-* :-*

Ik kan me voorstellen dat je dit voelt als een 2e verjaardag....... ik denk dat je door veel mensen afgeschreven was en anders als een kasplantje door het leven zou moeten....... nee, je hebt je herpakt, het zal op school ook niet altijd makkelijk zijn geweest, je ziet er anders uit en bent dan al snel het pispaaltje. Ik ben zo blij voor je dat je zo'n topper van een man hebt getroffen en ik wens jullie nog heel veel x je 2e verjaardag mag vieren :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Mowgli
#3235735
Ik vind het zo geweldig hoe jij in het leven staat en met problemen omgaat Marloes! Je bent echt een kanjer! Je man en jullie dieren zijn echte bofkonten :-* Gefeliciteerd met je tweede verjaardag, dat er nog heeeeeeeel veel jaren bij komen!
Door Borke
#3235737
Van harte gefeliciteerd Marloes!
Niet alleen met deze bijzondere dag, maar bovenal met jouw levenskunst.
Voor mij ben je een voorbeeld en een inspiratie :-*
Door *loes*
#3235749
Wat heb ik een respect voor jou en je man de wijze waarop jullie er zijn voor elkaar en in het leven staan, een dikke knuffel voor jou en alle anderen die met het zelfde bijltje hakken :-* :-*
Gebruikersavatar
Door baileys
#3235768
Ik vind het heel knap van jou hoe je aan alles toch een positieve draai kan geven. Menigeen kan daar een puntje aan zuigen.
Ik zeg altijd maar, hoe je behandeld, zo wordt je behandeld. En dat wijst zich bij jou onder andere uit in de liefde die je van je man en dieren krijgt.

Heb een fantastische 2de verjaardag!!!!
Door enya13
#3235780
ik ""vier"" dit jaar mijn 25-jarig jubileum. trailerongeluk, pony moest eruit en kaboem, ik vloog blijkbaar door de lucht, de trailer uit, en de berm in. weet er niks meer van. ook n.a.h. en die ellendige aangezichtspijnen. ik ben wel banger geworden met paarden en pony's. zeker nu ik ze niet zelf meer heb. meer onzeker/voorzichtig.
ik mis ook het overzicht sindsdien door concentratieverlies en een dode hoek in mijn rechteroog. het wordt er met de jaren helaas niet beter op...........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door