Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3241502
Pauline schreef:Lieve schatten dankzij jullie hulp en inzet heb ik, tromgeroffel......, 14 boekjes bij elkaar!!!! ;D ;D ;D

En voordat jullie denken "wat een vreetpartij"..., Eddie en ik zijn 20 september 25 jaar getrouwd en we gaan dus met onze familie uit eten naar ons favoriete Griekse restaurant. Dankzij jullie zegeltjes wordt het voor ons de helft goedkoper. :D :D :D

Nogmaals heel erg bedankt! :-*
Jeej! Wat goed, in je trouwjurk? Tenminste dat was de bedoeling toch?

En Lida, ik heb er ook nog 5 gekregen zaterdag, dus als je daar wat mee kunt stuur ik ze op!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3241546
Pauline schreef:Lieve schatten dankzij jullie hulp en inzet heb ik, tromgeroffel......, 14 boekjes bij elkaar!!!! ;D ;D ;D

En voordat jullie denken "wat een vreetpartij"..., Eddie en ik zijn 20 september 25 jaar getrouwd en we gaan dus met onze familie uit eten naar ons favoriete Griekse restaurant. Dankzij jullie zegeltjes wordt het voor ons de helft goedkoper. :D :D :D

Nogmaals heel erg bedankt! :-*
Wat heerlijk dat jij al 14 boekjes hebt! Gaan jullie met 28 personen uiteten voor jullie 25 jarig huwlijksfeest? Mocht het zo zijn dat je toch nog meer boekjes nodig hebt,geef ff een gil,ik heb er meer dan genoeg en denk dat de actie net als andere jaren nog wel een week doorgaat!

Zijn vandaag zelf uiteten geweest met het boekje :biggrin2: en wij mochten het zegelboeje houden! "kunnen jullie nog een keer gebruik maken!" Toen dacht ik:" die is voor Lida!"

Mocht de actie idd nog een week doorgaan,kijk ik mijn vaste caissière lief aan en vertel haar dat een vriendin van mij aan het sparen is om haar mantelzorgers als dank mee uiteten wil nemen!, weet wel zeker dat ze mij dan een hele rits aan zegeltjes geeft! Die zijn dan voor jouw Lida!

Edit: heb kennis veranderd in vriendin! Vele van BP voelt als vrienden ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3241590
Pauline schreef:Lieve schatten dankzij jullie hulp en inzet heb ik, tromgeroffel......, 14 boekjes bij elkaar!!!! ;D ;D ;D

En voordat jullie denken "wat een vreetpartij"..., Eddie en ik zijn 20 september 25 jaar getrouwd en we gaan dus met onze familie uit eten naar ons favoriete Griekse restaurant. Dankzij jullie zegeltjes wordt het voor ons de helft goedkoper. :D :D :D

Nogmaals heel erg bedankt! :-*
Super, scheelt toch mooi een bak met geld op deze manier :-* ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3241594
constance.blokzijl schreef:Jeej! Wat goed, in je trouwjurk? Tenminste dat was de bedoeling toch?

En Lida, ik heb er ook nog 5 gekregen zaterdag, dus als je daar wat mee kunt stuur ik ze op!
Kan nog niet dicht vanaf mijn taille naar boven, dus dat gaat het niet worden. Topless uit eten is ook al zowat..... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3241599
Pauline schreef: Kan nog niet dicht vanaf mijn taille naar boven, dus dat gaat het niet worden. Topless uit eten is ook al zowat..... :biggrin2:
Dan trek je wel bekijks he Afbeelding
En vlechten? Tenminste dat hebben wij vorig jaar bij mij gedaan op ons trouwjurkenmiddag. Ik had knoopjes maar een van de meiden is met een veter aan het vlechten geweest, zat het toch een soort van dicht
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3241602
constance.blokzijl schreef:Dan trek je wel bekijks he Afbeelding
En vlechten? Tenminste dat hebben wij vorig jaar bij mij gedaan op ons trouwjurkenmiddag. Ik had knoopjes maar een van de meiden is met een veter aan het vlechten geweest, zat het toch een soort van dicht
Dan staat het nog open op mijn rug..., dat doe ik toch maar niet. Wel leuk dat je meedenkt! :-*
Door eelke
#3241604
Kun je niet langs een bruidszaak gaan? Wellicht kunnen ze hem hartstikke mooi vermaken met en stukje stof ertussen en dan inderdaad aanrijgen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3241899
eelke schreef:Kun je niet langs een bruidszaak gaan? Wellicht kunnen ze hem hartstikke mooi vermaken met en stukje stof ertussen en dan inderdaad aanrijgen.
Ik ben domweg te eigenwijs voor dit soort acties... Ik vind dat ik er gewoon normaal weer in moet passen, ooit. Maar helaas heeft mijn maagprobleem gemaakt dat ik geen buikspieroefening meer kan doen en een beetje uitgezakt raak inmiddels.
Door Lida. S
#3242249
Borke schreef:Lida ze zijn gisteren gepost, dus ze komen er aan. 10 stuks, geen idee of dat een handig aantal is.
10 stuks is een volle kaart. Geweldig. Ik heb ook van Dian zegels gekregen en Lizzy en van Inge en Bono, en Radja stuurt nog meer op. Wat ontzettend lief allemaal. Nu kunnen partners en kinderen ook mee en kan ik ook nog een keer rustig met vl uit eten gaan. Allemaal heel, heel erg bedankt.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3242266
Lida..... ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik voor slechts 8 personen kan reserveren, niet meer. Toen ik het restaurant belde, kreeg ik te horen dat er maar een x-aantal plaatsen voor zegelboekjes zijn te boeken! Vraag het even na, anders kom je, net als ik, van een koude kermis thuis. Nu hebben wij het geluk dat de Griek hetzelfde 3-gangen menu ook goedkoper aanbiedt tijdens de zegelactie. Scheelt 2,75 per couvert dat we duurder uit zijn.
Door Lida. S
#3242350
Pauline schreef:Lida..... ik kwam gisteren tot de ontdekking dat ik voor slechts 8 personen kan reserveren, niet meer. Toen ik het restaurant belde, kreeg ik te horen dat er maar een x-aantal plaatsen voor zegelboekjes zijn te boeken! Vraag het even na, anders kom je, net als ik, van een koude kermis thuis. Nu hebben wij het geluk dat de Griek hetzelfde 3-gangen menu ook goedkoper aanbiedt tijdens de zegelactie. Scheelt 2,75 per couvert dat we duurder uit zijn.
.
Dat had ik ook gezien. Ik wilde voor 8 personen reserveren en iemand anders dat ook laten doen. Dan zouden we met 16 man kunnen eten. Anders worden het kleinere groepjes. Ik moet natuurlijk wel iedere keer mee, dat is dan niet zo goed voor de lijn ;D
Maar misschien is het ook wel zo leuk om in kleine groepjes te eten, dan heb je voldoende tijd en aandacht voor iedereen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door