Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3234909
Ik denk niet dat Laddy het erg vond, heerlijk koel op de tegels en een grote drinkbak ::) :cool:
Arme Tom, zomaar buitengesloten.. Wij hebben dat ook een keer gedaan, in de kou, op kerstavond nota bene.. Meneer puberde en wilde niet altijd naar binnen als het moest van ons. We hadden besloten om dan de deur maar gewoon dicht te trekken en hem even af te laten koelen en 5 á 10 minuten later binnen te laten..
Vriendje was even met Jacy weggeweest, maar die wilde niet meteen mee naar binnen dus had hij de deur dichtgedaan. Ik zat op de wc, kom overeind en stoot mijn hoofd heel hard tegen een openstaand deurtje, met meteen knallende koppijn. Kleertjes uitgedaan en meteen in bed gaan liggen, vriendje is de boel gaan afsluiten en kwam er ook bij. Op kerstochtend kwam Jacy niet naar me toe toen ik uit bed kwam, ik in zijn bench kijken, daar was hij ook niet :???: Gelukkig is het huis niet groot, dus kom je vrij snel in de tuin uit :-X Arme schat, heeft de hele ochtend in bed onder de dekens bij liggen komen... :-[ :-[
Gebruikersavatar
Door Dian
#3234952
Fenixjuh schreef:Ik denk niet dat Laddy het erg vond, heerlijk koel op de tegels en een grote drinkbak ::) :cool:
Arme Tom, zomaar buitengesloten.. Wij hebben dat ook een keer gedaan, in de kou, op kerstavond nota bene.. Meneer puberde en wilde niet altijd naar binnen als het moest van ons. We hadden besloten om dan de deur maar gewoon dicht te trekken en hem even af te laten koelen en 5 á 10 minuten later binnen te laten..
Vriendje was even met Jacy weggeweest, maar die wilde niet meteen mee naar binnen dus had hij de deur dichtgedaan. Ik zat op de wc, kom overeind en stoot mijn hoofd heel hard tegen een openstaand deurtje, met meteen knallende koppijn. Kleertjes uitgedaan en meteen in bed gaan liggen, vriendje is de boel gaan afsluiten en kwam er ook bij. Op kerstochtend kwam Jacy niet naar me toe toen ik uit bed kwam, ik in zijn bench kijken, daar was hij ook niet :???: Gelukkig is het huis niet groot, dus kom je vrij snel in de tuin uit :-X Arme schat, heeft de hele ochtend in bed onder de dekens bij liggen komen... :-[ :-[
die grote waterbak is wel te hoog voor hem ;D ;D ;D
Door smulpaap
#3234955
Dian schreef:die grote waterbak is wel te hoog voor hem ;D ;D ;D
Nou , menig kat kan het ook
Ik zat net eens op Youtube te kijken , en daar zag ik een keurige Boston Terrier
Die moest kotsen en deed het keurig op de wc :biggrin2:
Door Lil
#3234964
smulpaap schreef:Nou , menig kat kan het ook
Ik zat net eens op Youtube te kijken , en daar zag ik een keurige Boston Terrier
Die moest kotsen en deed het keurig op de wc :biggrin2:
Tsss en dan kom ik thuis en vind het op de grond en de hond in de tuin... Echt zo van hond had je niet ff naar buiten kunnen gaan om in de tuin te kotsen ipv eerst binnen kotsen en dan naar buiten gaan. Op de wc had van mij ook gemogen. :biggrin2:
Door smulpaap
#3234980
Lil schreef:Tsss en dan kom ik thuis en vind het op de grond en de hond in de tuin... Echt zo van hond had je niet ff naar buiten kunnen gaan om in de tuin te kotsen ipv eerst binnen kotsen en dan naar buiten gaan. Op de wc had van mij ook gemogen. :biggrin2:
Ja ik wil ook wel een hond die op de plee kotst :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door