Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3233521
Lizzy schreef::smitten:

Schattige pupjes.

Jammer dat het kleintje heet niet gehaald heeft, ik was er al bang voor :'( :-*
Ja Lizzy, heel jammer indd! Ik had het al aan zien Komen, hij had gewoon geen kracht om te drinken, heel jammer maar beter voor hem, er was waarschijnlijk veel meer aan de hand.. En mams heeft het zoiezo al erg druk met zo'n groot nest... Wij vonden het kleine zwartje de mooiste en hadden hem graag een goed leven willen bieden, het heeft helaas niet zo mogen Zijn...
#3233649
Mowgli schreef:Gefeliciteerd met de kleintjes :) Wat een snoepies die puppies :smitten: Wat verdrietig dat het kleine hondje het uiteindelijk toch niet heeft gehaald :'(

En je laatste foto, wat een heerlijk buikje van je wijffie op bed :smitten:
t

Dankjewel!
Het zijn indd snoepies hihi kan niet genoeg van ze krijgen, ja mama was ook heel schattig tijdens de dracht het was net een klein varketje hihiji ze heeft helemaal niets geleden onder te dracht ondanks het er tien waren, tot de laatste dag toe nog lekket iedere dag naar buiten en lekker spelen..
Bevalling ging ook super voorspoedig in 3 uur waren alle 10 de pups ter wereld..
Indd erg jammer van het kleintje, hij miste een oor, en had een erg dunne navelstreng er was meer met hem aan de hand, geen zuigreflex en geen kracht om te Drinken zelfs niet aan de tepels waar de melk al liep... Heel sneu maar dat is de natuur ik denl dat hem een leven met pijn bespaart is gebleven! :-)
#3233652
Danny schreef:Van harte! Lekker genieten de komende weken!
Heb je dan ook al een baasje voor alle pups? Blijft er nog een bij jullie?
Dankjewel!!
We hebben nog geen nieuwe baasjes, althans tijdens de echo waren er 5 te zien. En wilde er 3 zelf houden en twee blijven in de familie, schoonmoeder eentje en een tante eentje.
Het kleintje hadden we graag zelf gehouden, het hartje kwam er als verrassing als laatste uit toen we dachten dat ze bij 9 eindelijk klaar was, surprise daar kwam nog een mooi teefje met een hartje op haar borst!
Ik was meteen verkocht door mamas verrassing dus die blijft zoiezo het is nu al net haar moeder, slaapt lekker met haar pootjes omhoog al na een dag net als mama!
Ik denk dat we er twee houden.
Ze zijn hier erg gewild, ik woon op een eiland. Waar geen honden meer het eiland op mogen.
Tijdens de dracht werden we al vaak aangesproken dat ze puppies wilde kopen,
Hier worden eigenlijk geen honden verkocht en dit jaar word dat dus ook verboden( teveel straathonden en het grootste deel is national park hier) dus doet veel schade aan de natuur.
Zit eraan te denken om alle drie de teefjes te houden, zodat niemand ze kan gebruiken voor de fok...
Met 4 weken gaan we mensen screenen, als ze uiteindelijk niet allemaal verkocht worden ( waar ik niet bang voor ben) maar dan zijn ze alsnog welkom bij ons. We hebben heel veel land en tijd en zijn niet van plan om nog een nesje te nemen..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door