Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3230289
Oh Hope, wat heb je toch weer meegemaakt!

Wat goed dat je wist wat je moest doen en je Nelson meteen kon helpen en redden!!

Dat je die botjes nu even niet geeft, kan ik me helemaal voorstellen!! ;)

Hoe gaat het nu met jullie?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3230293
Border Bandit schreef:Oh Hope, wat heb je toch weer meegemaakt!

Wat goed dat je wist wat je moest doen en je Nelson meteen kon helpen en redden!!

Dat je die botjes nu even niet geeft, kan ik me helemaal voorstellen!! ;)

Hoe gaat het nu met jullie?
Met Nelson alles goed, met mij op zich ook wel. Hij moet nog eten vandaag en ik vind die kvv van de katten er ineens toch wel aantrekkelijk uitzien. Maar goed, daar moet ik maar gewoon even doorheen. Volgens mij eet hij de komende maand konijnkarkas ::)
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3230303
Hope schreef:Met Nelson alles goed, met mij op zich ook wel. Hij moet nog eten vandaag en ik vind die kvv van de katten er ineens toch wel aantrekkelijk uitzien. Maar goed, daar moet ik maar gewoon even doorheen. Volgens mij eet hij de komende maand konijnkarkas ::)
;) dat kan ik helemaal begrijpen.

Gister heeft Nelson 'gewoon' pech gehad. Het gaat vast wel weer goed, hij is niet verleerd hoe hij eten moet. ;)
Anders geef je hem een klein stukje en blijf je erbij en goed opletten.
Je zelfvertrouwen komt vast weer snel terug! :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3230314
Border Bandit schreef:;) dat kan ik helemaal begrijpen.

Gister heeft Nelson 'gewoon' pech gehad. Het gaat vast wel weer goed, hij is niet verleerd hoe hij eten moet. ;)
Anders geef je hem een klein stukje en blijf je erbij en goed opletten.
Je zelfvertrouwen komt vast weer snel terug! :bigarmhug:
Hij heeft vandaag weer barf op. Gewoon maar net als anders. Want als ik er als een havik op sta gaat hij misschien alleen maar meer zijn best doen om het snel door te slikken.
Het ging prima, hij heeft inderdaad gewoon pech gehad. Het is een nette eter, echt schrokken doet hij niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door